چاپ کتاب از آثار برگزیده جشنواره فیلمنامه و عکس مد و لباس/ نکوداشت از بانوان فرهنگی

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیر روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس:

مدیر روابط عمومی بنیاد ملی مد ولباس اسلامی- ایرانی از چاپ آثار برگزیده در جشنواره فیلمنامه و عکس مد ولباس در قالب یک کتاب و تقدیر از چهره‌های فرهنگی بانوان این عرصه خبر داد.

علی ستوده نیا، عضو ستاد اجرایی بنیاد ملی مد ولباس درباره جشنواره فیلمنامه و عکس مد ولباس iبه خبرنگار هنرآنلاین گفت: پیرو انتشار یافتن فراخوان اولین جشنواره فیلمنامه کوتاه و عکس مد ولباس که قرار است iبه سریعی برگزار شود، آثار منتخبی که در دو بخش مسابقه و ویژه حضور پیدا نموده‌اند iبه صورت یک کتاب چاپ می‌شود.

وی در ادامه افزود: این کتاب پس از چاپ در اختیار عموم قرار می‌گیرد تا فرصتی برای کارگردانان و اهالی سینما ایجاد کند که از این آثار ایده برداری نمایند و فیلم های سینمایی در حوزه مد و لباس iبه شکل جدی تری دنبال شود.

مدیر روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس اسلامی- ایرانی تاکید نمود: پر نمودن جای خالی فیلمنامه‌های خوب و غنی در حوزه مد و لباس از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است که در ادامه این روند چاپ کتابی از آثار برگزیده این جشنواره می تواند iبه اهالی سینما کمک کند تا با رجوع iبه فیلمنامه های برگزیده، آثار شایسته و فیلم های غنی تری را کلید بزنند.

ستوده نیا از نکوداشت از بانوان فرهنگی در این جشنواره خبر داد و افزود: نکوداشت از مفاخر فرهنگی نیز در جشنواره فیلمنامه و عکس مد و لباس گنجانده شده است که متعلق iبه زنانی است که در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، معارف قرآنی و رسانه فعال بوده اند.

وی تاکید نمود: این اقدام در جهت حمایت از فعالان این حوزه و ایجاد انگیزه برای گام های بعدی انجام می گردد.

بر اساس این گزارش تفسیری، اولین جشنواره فیلمنامه نویسی و عکس مد ولباس توسط بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی  از ۲۰ لغایت ۲۳ آبان ماه سال جاری در فضای مجازی برگزار می گردد.

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.