چاپ کتاب مقالات برگزیده همایش «امر به معروف و نهی از منکر دڕ حوزه تعلیم و تربیت»

این خبر دڕ تاریخ ۲۹ آبان به نقل از منبع ذکر شده، دڕ پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

۹۱/۰۸/۲۹ – ۱۷:۵۷

شماره: ۰۸۲۹۰۰۱۰۹۳

معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان دڕ گفت‌وگو با فارس خبر داد

چاپ کتاب مقالات برگزیده همایش «امر به معروف و نهی از منکر دڕ حوزه تعلیم و تربیت»

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان از انتشار یافتن کتابی حاوی مقالات برتر همایش علمی «امر به معروف و نهی از منکر دڕ حوزه تعلیم و تربیت» خبر داد.

خبرگزاری فارس: چاپ کتاب مقالات برگزیده همایش «امر به معروف و نهی از منکر دڕ حوزه تعلیم و تربیت»

 

سرهنگ اصغر قاسمی، معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان دڕ گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: همایش علمی امر به معروف و نهی از منکر دڕ حوزه تعلیم و تربیت با مشارکت بسیج آموزش و پرورش دڕ ۳ محور شامل «امر به معروف و نهی از منکر و تعلیم و تربیت»، «آسیب شناسی فریضه امر به معروف و نهی از منکر دڕ حوزه تعلیم و تربیت» و «نقش آموزش و پرورش دڕ توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر» برگزار ‌شد.

وی ادامه داد: دڕ محور اول موضوعاتی شامل «بایدها و نبایدها امر به معروف و نهی از منکر دڕ تعلیم و تربیت»، «راه‌ها و روش‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر دڕ تعلیم و تربیت» و «امر به معروف و نهی از منکر دڕ آموزش و پرورش، بسیج، قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها» مطرح شد؛ محور دوم نیز شامل «علل و عوامل همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر دڕ حوزه تعلیم و تربیت»، «روش‌های موجود امر به معروف و نهی از منکر، ضعف‌ها و کاستی‌‌ها»، «متولیان و مجریان امر به معروف و نهی از منکر، شرایط، وظایف و مسئولیت‌هـا» و «معروفات متروکه و منکرات موجود دڕ حوزه تعلیم و تربیت» بود.

قاسمی اضافه کرد: محور سوم نیز شامل «راه‌ها و روش‌های ترویج امر به معروف و نهی از منکر دڕ آموزش و پرورش»، «نقش منابع آموزشی و کمک آموزشی دڕ توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر» و «رسالت و نقش معلم دڕ همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر» بود.

وی با بیان اینکه فراخوان گسترده‌ای برای دڕیافت مقاله صورت گرفت، بیان کرد: بالغ بر یک هزار اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد که حدود ۷۰۰ مقاله برای داوری دڕ نظر گرفته شد و دڕ نهایت از ۱۵ مقاله (در هر محور، ۵ مقاله) تجلیل شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: ۲۰۰ چکیده مقاله چاپ می‌شود و مقالات برگزیده با نظر هیئت داوران نیز در یک کتاب ویژه چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/

 

Fars News Agency
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.