چراغ سبز ارشاد به گروه های موسیقی پاپ بانوان

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

imagesموسیقی – زینب مرتضایی فرد: به نقل از علیرضا پاشایی، مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گروه‌های موسیقی پاپ بانوان می‌توانند از این پس برای اخذ مجوز اجرای صحنه‌ای به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

برگزاری کنسرت های موسیقی پاپ بانوان اتفاقی است که از نیمه های دوران مدیریت پیشین دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متوقف شده بود و گروه های فعال در این باره هر چند همچنان به کار خود ادامه می دادند، اما با وجود تقاضاها و مراجعات متعددشان به ارشاد، فضایی برای اجرای کارهایشان نداشتند و دیگر نتوانستند نظر مساعد میرزمانی را برای اجرای صحنه ای آثارشان جلب کنند.

پیگیری های خبرنگار ما نشان داد بنا به دستور علیرضا پاشایی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این گروه های موسیقی می توانند برای گرفتن مجوز اجرا اقدام کنند.

بهار ایلچی، سرپرست گروه موسیقی ستاره قطبی، یکی از کسانی است که روز قبل با حضور در دفتر موسیقی وزارت ارشاد مذاکره ای با پاشایی برای برپایی کنسرت انجام داد و دربارهٔ نتایج این مذاکره گفت: طی صحبت هایی که با آقای پاشایی داشتم، ایشان اعلام کرد گروه هایی که پیش از این در دفتر موسیقی ثبت شده اند و مجوز شعرها و موسیقی هایشان را هم گرفته اند می توانند برای برگزاری کنسرت اقدام کنند. او افزود: از این که به این زودی بتوانیم اجرایی داشته باشیم ناامید شده بودیم، چون آقای میرزمانی در دوره مدیریتشان تنها یک پاسخ برایمان داشتند و می گفتند که پاپ بانوان در اولویت کاری ما نیست و کارهای دیگری داریم که باید به آنها برسیم. ایلچی گفت: از وقتی ایشان به دفتر موسیقی آمده اند، کارها روی روال قانونی خود، اما با سرعت بهتر و بیشتری پیش می رود و میزان نارضایتی ها به مراتب کمتر شده است.

ممنوعیتی برای ارسال درخواست ها نداریم
علیرضا پاشایی، مدیرکل دفتر موسیقی هم این خبر را تایید کرد. او گفت: ما هیچ ممنوعیتی برای دریافت درخواست گروه ها نداریم و از این پس گروه های موسیقی پاپ بانوان هم می توانند مانند دیگر گروه های خواهان برگزاری اجرای صحنه ای، درخواست هایشان را به این دفتر ارسال کنند.

البته وی تاکید کرد: این موضوع در دست بررسی نهایی است و اکنون نمی توانم بگویم صد در صد با آن موافقت شده است؛ اما در هر صورت مانعی برای ارسال درخواست های این گروه ها وجود ندارد.

منبع: جام جم/ بازنشر از موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.