چرا بخش خصوصی در کشور همچنان جایگاه مناسبی ندارد؟

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «نظام گسترش و نوسازی صنعتی» با زیر عنوان (مبانی نظری نهادهای توسعه‌ای) تالیف مسعود نیلی و رضا علایی کلجاهی، ضمن تشریح جایگاه و مبانی نظری این نهادها، کارکردها و سازمان‌دهی آن‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داده است. در این کتاب، نهادهای توسعه‌ای، نهادهایی تعریف شده‌اند که وظیفه آن‌ها ارائه خدمات گسترش و نوسازی صنعتی به منظور پشتیبانی از رشد و توسعه کسب و کارهای صنعتی است.

مطابق با مبانی نظری ارائه ‌شده در این کتاب، مجموعه نهادهای توسعه‌ای که اغلب به شکل شبکه‌ای با هم ارتباط دارند و تحت نظارت یک آژانس محوری، کارکردهای خود را یک‌پارچه می‌نمایند، نظام گسترش و نوسازی صنعتی نامیده می‌شود. نظام گسترش و نوسازی صنعتی، شبکه‌ای از نهادهای عمومی، خصوصی و عمومی-خصوصی است که در ارتباط با هم به ارائه خدمات گسترش و نوسازی صنعتی به بنگاه‌های صنعتی و تجاری می‌پردازند و از طریق یک آژانس ملی محوری به‌نام آژانس توسعه صنعتی کشور با استراتژی توسعه صنعتی و نظام تصمیم‌‌گیری و سیاست‌گذاری صنعتی کشور ارتباط پیدا می‌کنند.

این کتاب در ۹ فصل و ۳۸۲ صفحه و با قیمت پشت جلد ۱۵هزار تومان توسط انتشارات سازمان مدیریت صنعتی در دسترس صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران قرار گرفته است.
 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.