چرا محسن رضایی به مشهد نرفت؟

۱۶خردادماه،

سخنگوی ستاد محسن رضایی در خراسان رضوی از برگزاری مانور تبلیغاتی محسن رضایی با ۱۷۰ خودرو در خیابان های شهر و از کمبود بودجه به خاطر عدم سفر رضایی به مشهد خبرداد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، سید کاظم هاشمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که محسن رضایی به مشهد سفر نکند.

وی در این ارتباط گفت: با توجه به برآورد هزینه سفر انتخاباتی محسن رضایی به مشهد که حدود مبلغ ۳۰ میلیون تومان می باشد، به سبب نبود هزینه های کافی، احتمال کنسل شدن سفرانتخاباتی رضایی به مشهد وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بیانیه های مختلف از سوی ستاد محسن رضایی تأکید شده است که با هرگونه کارناوال های انتخاباتی و استفاده از رنگ و نماد مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه فضای انتخاباتی در شهر مشهد مُرده است، گفت: برای اینکه این فضای مرده، زنده شود، بیش از ۱۷۰ ماشین امشب همزمان با شب عید مبعث در خیابان های مشهد مانور خواهند داشت.

سخنگوی ستاد محسن رضایی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه هماهنگی این مانور با فرمانداری مشهد و اطلاعات صورت گرفته است، ابراز کرد: این مانور بدون هیچ گونه مزاحمتی از ساعت عصر امروز در محلات شهر مشهد برگزار می ‌شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.