چرا مربی اسرائیلی یک نیم فصل به رضا بازی نداد؟/ جرم گوچی رساندن ایران به جام جهانی بود؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – رضا قوچان نژاد لحظه شماری می کند برای رفتن از استاندارد لیژ . ستاره دوست داشتنی فوتبال ایران که سال قبل برای تجربه حضور در تیم های بزرگ از سنت تروئیدن به لیژ رفت ، حالا فقط به رفتن فکر می کند.

به گزارش ممتاز ؛ رضا قوچان نژاد حالا دوست داشتنی ترین بازیکن برای ایرانی هاست. او که مثل یک معجزه سر راه فوتبال ایران قرار گرفت و با درخشش ویژه ای که داشت توانست معجزه کند. معجزه رضا گل های خیره کننده او برای تیم کارلوس کروش بود. تیمی که خوب دفاع می کرد اما گل نمی زد با قوچان نژاد توانست گل های ۳ امتیازی را هم تجربه کند و در دروازه جهانی شدن قرار بگیرد. او البته در تیمش یعنی استاندارد در آن روزها فرصت بازی پیدا می کرد و گل های مهمی هم برای شان زد. البته مهاجم ثابت نبود اما درخشش در تیم ملی ایران می توانست سبب شود همه احساس کنند او در سال ۲۰۲۴ می گردد ستاره درخشان تیمش که نشد. یعنی هنوز فصل آغاز نشده بود و با رفتن مربی رومانیایی تیمش انگار رضا دل و دماغی برای ماندن در بلژیک نداشت. او می خواست به کلن آلمان برود اما باشگاه این اجازه را به ستاره ایرانی اش نداد اما غیر از سکوها یا نیمکت ذخیره ها جا و فرصتی هم برای رضا نبود مگر اینکه به ایران بیاید و در بازی های تیم ملی ایران درخشش خود را به رخ مربیانش بکشد. آنها او انگار اصلا علاقه ای به ستاره های ایرانی شان نداشتند.

رضا ملقب به گوچی اگرچه مجالی برای بازی نداشت اما هیچ گاه لب به انتقاد نگشود. او فقط می خواست فضایش عوض شود چون انگار مجالی برای بازی به او نمی رسید چون مربی تیمش اعتقادی نداشت که حضور او به تیمش کمک می کند. گوی لوزان مربی تازه لیژ که مستقیم از تیم ملی زیر ۲۱ سال رژیم صهیونیستی به بلژیک آمده بود ، برادرزاده رئیس فدراسیون فوتبال این کشور است . فدراسیونی که این بار هم به رغم همه تلاش هایش نتوانست جایی در بین تیم های حاضر در جام جهانی داشته باشد. جایی که ایران به لطف درخشش ستاره دوست داشتنی اش توانست بلیتش را بدست بیاورد .

و رضا بسیار ساده هیچ جایی در تفکرات مربی اسرائیلی تیمش نداشت. پس باید روی سکو می نشست یا وقتش را به اجرای موسیقی برای مسئولان پایگاه اینترنتی باشگاه سپری می کرد. او که شاید جرمش هدیه شادی بزرگ به مردم کشورش بود حالا هر روز به سمت خروج از تیم بلژیکی پیش می رود. او البته سبب جدایی اش را یافتن مجال برای بازی می داند و به سمت باشگاهی تازه می رود. باشگاهی که می تواند چارلتون یا تیمی هلندی و یا تیمی در لیگ آلمان باشد. جایی که او به دلایل فنی مجال بازی داشته باشد و بتواند رکورد درخشانش را برای تیم ملی ایران بهتر و بهتر کند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.