چرا مردها سبب حسادت زنان می شوند؟

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

 چرا مردها سبب حسادت زنان می شوند؟

ریشه اصلی این آداب، این است که این مردها از مشکل کمبود توجه رنج می برند. آنها از داخل قصد اذیت نمودن شما را ندارند، شاید اگر بدانند که چه قدر شما را ناراحت می نمایند، هیچ وقت این کار را نکنند.

وقتی مردی سبب حسادت همسر خود می گردد، در واقع هیچ منظور و هدف خاصی ندارد. تنها سبب اصلی آن، عدم احساس امنیت نسبت به رابطه خود و همسرش است. در این حالت، مرد به حد انفجار می رسد، شاید اگر با عوامل این معضل آشنا شوید، بتوانید کمی آنها را درک نمایید!!
 
احساس عدم امنیت
آنها در روابط خود با همسرشان، از اعماق داخل، احساس عدم امنیت می نمایند. با این کار می خواهند امنیت خود را نشان دهند، با خودنمایی، فشار حس عدم امنیت آنها کمتر می گردد. تصور مردها بر این است که هر چقدر همسرشان نسبت به اعمال و رفتار وی، حسودی نمایند، نزد وی، جذابتر و خواستنی تر جلوه می نمایند، اگر با این طرز فکر آنها آشنا شوید، کمتر از این اخلاقشان ناراحت می شوید.

در صورتی که از ابتدا نیز یک عدم اطمینان خفته در زندگی آنها باشد و در این بین مرد به زنی دیگر توجه یا نگاه کند، آن وقت است که این حس خفته در زن نیز بیدار و مشکلات خطرسازی را به دنبال دارد.

در واقع آنها هیچ منظوری ندارند
مردها بدون منظور این کار را می نمایند. آنها با زنان دیگر اطراف خود صحبت نموده و جلب توجه می نمایند. این مرد در نظر دیگران تنها یک مرد چشم چران و هوس ران است.

ریشه اصلی این آداب، این است که این مردها از مشکل کمبود توجه رنج می برند. آنها از داخل قصد اذیت نمودن شما را ندارند، شاید اگر بدانند که چه قدر شما را ناراحت می نمایند، هیچ وقت این کار را نکنند. در این بین زن به شدت عصبی شده، اگر زندگی خود را دوست داشته باشد، با روش خاص زنان! به مرد خود توجه بیشتری نموده و روابط زندگی را مستحکم تر می نماید، در غیر این صورت، مطمئناً تنها نظاره می نماید و منتظر متلاشی شدن رابطه خود می شوند.
 
قدرت درک این مردها
دانستن علل اصلی ایجاد این حالات در مردها، به شما قوت قلب می دهد و تا حدی قادرید آنها را درک نمایید، بدانید که این مردها هنوز به استحکام رابطه خود شک داشته و با این حس و احساس خطر و تزلزل در رابطه ی خود، دست به این کارها می زنند.

در آخر پیشنهاد ما را جدی بگیرید، واقعاً مردها از این کار نیت خاصی ندارند، این شما میباشید که با روشی زنانه و اقتدار خود می توانید اوضاع را دوباره تحت اختیار بگیرید!

منبع:مردمان

ممتازنیوز – زنان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.