چریشف iبه تیم ملی روسیه دعوت شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

 کاپلو نام این بازیکن بیست و یک ساله را در فهرست سی و پنج نفره خود در روز چهارشنبه برای بازی مقابل تیم آمریکا در روز چهاردهم ماه نوامبر در شهر کراسنودار در جنوب روسیه قرار داد. چریشف – که پدرش دمیتری چریشف نیز عضو تیم ملی روسیه بود – در تیم B رئال مادیرد بازی می کند و هنوز در ترکیب تیم خوزه مورینیو جای نگرفته است.

چریشف گفت:« بسیار خوشحالم که در ترکیب اولیه تیم ملی قرار گرفته ام. فقط باید iبه تلاش خود ادامه دهم.»

اگر چریشف موفق شود در بازی مقابل آمریکا پیراهن تیم ملی روسیه را بر تن کند قدم در جای پای پدرش خواهد گذاشت.

رسانه های روسی نیز iبه نقل از دمیتری چریشف اعلام نمودند:« اگر دنیس فرصت بازی مقابل آمریکا را پیدا کند بسیار خوب خواهد بود زیرا من نیز بیست سال پیش در بازی مقابل تیم آمریکا اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تن نمودم.»

نام آندری آرشاوین مهاجم تیم فوتبال آرسنال و پاول پوگربنیاک مهاجم تیم ردینگ در فهرست اعلام شده کاپلو دیده نمی شود اما یوری ژیرکوف بازیکن سابق تیم چلسی انگلیس – که سال قبل iبه تیم آنژی ماخاچ قلعه پیوست – پس از سه ماه غیبت iبه تیم ملی روسیه دعوت شد. کاپلو – سرمربی سابق تیم ملی انگلیس که بدنبال نمایش ضعیف تیم ملی روسیه در رقابت های یورو دو هزار و دوزاده جایگزین دیک ادووکات هلندی شد – اعلام نمود هفته آینده فهرست سی و پنج نفره خود را iبه بیست و سه نفر کاهش خواهد داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری رویترز از مسکو، تیم ملی روسیه با هدایت کاپلو رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل را بسیار خوب آغاز نمود و همه چهار بازی خود را در گروه اف این رقابت ها با پیروزی پشت سر گذاشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.