چلسی حذف شد ولی تو بخند تورس

۱۷م آذر ،

اخبار لیگ انگلیس : باشگاه چلسی : فرناندو تورس در بازی تیمش مقابل نورجلسند بالاخره رکورد گل نزدن خود را شکست.

به گزارش فوتبال آنلاین فرناندو تورس در بازی تیمش مقابل نورجلسند بالاخره رکورد گل نزدن خود را شکست و بعد از حدود ۵۶۲ دقیقه موفق شد توپ را با تور حریف آشنا کند.

این بازی اولین بازی بود که چلسی تحت فرمان رافا بینتز موفق به پیروزی شد.البته این برد با حذف چلسی از رقابت های لیگ قهرمانان همراه بود.

این اولین باری بود که قهرمان دوره ی قبل ی لیگ قهرمانان موفق نمی شد حتی از مرحله ی گروهی صعود کند.

رافابینتز در این باره گفت : ما حالا دربارهٔ ی لیگ اروپا فکر می کنیم. شاید این تورنومنت خیلی معتبر و مهم نباشد اما اگر بتوانیم آن جا به مراحل نهایی برسیم برای خودمان بسیار ارزشمند است.

من زمان کافی نداشتم تا چلسی را از بحران نجات دهم و می دانستم احتمال حذف شدن ما از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد ،‌اما ما امروز نشان دادیم این تیم پتانسیل خیلی بیشتر از این ها را دارد.

دروازه بان آبی پوشان پیتر چک گفت : اتفاق بد اصلی روزی بود که ما بازی ۲ بر ۰ برده را ۳ بر ۲ باختیم و از همان روز بود که شانس های صعودمان تقریبا از بین رفت.

جاشواجان ،‌فرناندو تورس ،‌گری گاهیل ،‌ جوان ماتا و اسکار با گل زنی اولین برد بنیتز را در چهارمین بازی او به عنوان مربی چلسی رقم زدند.

بنیز دربارهٔ ی فرناندو تورس که دو گل در این بازی به ثمر رساند گفت : امیدوارم این آغازی دوباره برای تورس باشد .

او امروز ارزش خود را ثابت کرد. من قبلا هم گفته بودم که اگر شرایط روحی او خوب باشد از موقعیت هایش به نحو احسنت استفاده خواهد کرد و همین طور هم شد. او دیروز در تمرین ها نشان داد که کمی پیشرفت کرده و از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می برد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.