چلسی مورینیو بسیار قدرتمند تر از چلسی حال حاضر بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

اظهار نظر تند فرگوسن در ارتباط با صدر نشینان لیگ برتر:

سرمربی شیاطین سرخ در آستانه ی دیدار لیگ برتر خود مقابل آبی پوشان خطاب iبه آنها گفت: آنقدرها که فکر می نمایید، قوی نمی باشید.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: iبه نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، الکس فرگوسن تیم فعلی اش بسیار پر قدرت تر از آبی پوشان چلسی ارزیابی می نماید.

درحال حاضر یاران آبی پوش روبرتودی متئو با سرعت فراوانی صدر جدول لیگ جزیره را iبه خود اختصاص داده اند و موفقیت های اخیرشان مثال زدنی بوده است.

اما سرمربی سرخ پوشان منچستر یونایتد، نظری متفاوت دراین ارتباط دارد ومعتقد است که چلسی در وقتی که زیر نظر خوزه مورینیو هدایت می شد، بسیار قدرتمندتر از چلسی حال حاضر بوده است.

خوزه مورینیو در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ هدایت چلسی را بر عهده داشت و این تیم در طول این سالها توانست ۲ بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.

*متئو نیز چندان ضعیف کار نکرده است

وی اواسط فصل قبل که چلسی را از بوآش گرفت، توانسته عنوان قهرمانی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را از آن این تیم کند که خود موفقیتی بی نظیر محسوب می گردد.

با این حال فرگوسن اعلام نمود: من نمی گویم این iبهترین وضعتی است که چلسی تا iبه حال داشته من احساس می نمایم اگر iبه قبل نگاه کنیم و iبه وقت مورینیو فکر کنیم، آن وقت آنها بسیاری قدرتمند بودند و واقعا بازی نمودن مقابل آنها بسیار سخت و دشوار بود.

دوره ای که دویه دروگبا درتیم بود و تری و لمپارد جوان تر بودند چلسی قدرتمند تر بود. آنها هرگز نمی توانند دوباره iبه چنین جایگاهی دست پیدا نمایند. من فکر می نمایم آنها آنقدرها هم قوی نمی باشند و برای ما معضل محسوب نخواهند شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.