چند دانش‌آموز پیرانشهری هنوز در ICU می باشند

۲۵م آذر ،

ممتازنیوز: نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: تعدادی از دانش‌آموزان اتفاق دیده پیرانشهر در بیمارستان سینا تبریز در ICU می باشند اما خوشبختانه تنفس عادی دارند. 

رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان اتفاق پیرانشهر اظهار داشت: تعدادی از دانش‌آموزان در بیمارستان سینا تبریز هنوز در آی‌سی‌یو می باشند اما خوشبختانه تنفس عادی دارند و نیازی به دستگاه تنفس مصنوعی نیست. 

وی با بیان اینکه امید به بازیافتن سلامتی آنها بیشتر شده است، افزود: دانش‌آموزانی که در بیمارستان سینا تبریز می باشند، دچار مشکلات ریوی و حتی خونریزی معده بر اثر آتش‌سوزی شدند.  

خضری با بیان اینکه بحث درمان این دانش‌آموزان را پیگیری می‌کنیم، گفت: با تعدادی از وکلا گفت‌وگو کردم تا برای حمایت از دانش‌آموزان آسیب‌دیده پیرانشهر در قوه‌ قضائیه طرح دعوا شود. 

وی ادامه داد: امیدواریم پیگیری‌های ما سبب شود تا مسئولان مربوطه در این زمینه اقدام کنند و برای ۱۵۰ هزار کلاس درس دیگر که دارای بخاری نفتی می باشند، فکری کنند. 

به گزارش فارس، صبح روز ۱۵ آذر ماه امسال، آتش سوزی بخاری کلاس درس دبستان شهر شین آباد از توابع پیرانشهر منجر به فوت یک دانش آموز و مصدومیت ۲۷ دانش آموز دختر شد.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.