چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور در ارومیه برگزار شد

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این جشنواره طی سخنانی گفت: آموزش و پرورش مرکز توسعه پایدار است و برای افزایش کارایی آن فراهم کردن بسترهای ارتقا بیش از پیش ضروری است.

محمدرضا حافظی افزود: کاهش مدارس چهارنوبته در کشور به دو نوبته و حتی یک نوبته حکایت از موفقیت کار جامعه خیرین در کشور دارد که با حرکت خودجوش خود توانسته اند بخشی از مشکلات فضاهای آموزشی را حل کنند.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال مشارکت مردم نسبت به سالهای گذشته افزایش یابد و مردم علاقه مندانه تر و پرشورتر در راه سازندگی و انسان سازی گام بردارند.

حافظی گفت: از بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در ۵۵۰ شهرستان و ۳۱ استان جشنواره خیرین مدرسه ساز در کشور برگزار می شود و در روستاها، شهرها و استانها مردم گروه گروه با عشق فراگیری در این جشنواره‌ها شرکت و برای آینده سازان کشور بسترهای لازم را مهیا می‌کنند.

مشاور رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور نیز در این جشنواره گفت: خیرین در کشور با اخلاص و نیتهای پاک خود در مسیری الهی گام بر می دارند که نتیجه آن پیشرفت کشور می باشد.

محمدتقی صابری افزود: روحانیت و معنویت حاکم بر جشنواره های خیرین مدرسه ساز در کشور بی نظیر است و ایثار و فداکاری خیرین غیرقابل وصف است.

اجرای سرود، مدیحه و برنامه های متنوع فرهنگی و تجلیل از خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی از دیگر بخشهای این جشنواره بود.

چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با شرکت خیرین ۳۱ استان کشور در آمفی تئاتر شرکت برق ارومیه و با همکاری سازمان توسعه و تجهیز مدارس، آموزش و پرورش و انجمن خیرین مدرسه ساز استان به مدت یک روز برگزار شد.

۷۱۲۵/۵۸۱/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۰۹۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.