چهارشنبه روز شلوغ ورزش در ایران و جهان

۲۳م اسفند ،

ممتازنیوز: روز چهارشنبه ورزش ایران و جهان شاهد رخدادهای مهم و فراوانی خواهد بود.

به گزارش گل روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۱ برای ورزش ایران و جهان روز شلوغی خواهد بود که رخدادهای مهم آن از ساعت ۹ صبح چهارشنبه آغاز خواهد شد که در آن طی مراسمی برترین ورزشکاران سال ۹۱ به انتخاب صدای جمهوری اسلامی ایران معرفی خواهند شد.

بعد از ظهر چهارشنبه در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا تیم های استقلال و سپاهان به ترتیب برابر العین و الغرافه به میدان خواهند رفت و شب نیز در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا مالاگا با پورتو و بایرمونیخ با آرسنال دیدار خواهند کرد.

همچنین دیدارهای فینال لیگ های برتر بسکتبال و والیبال نیز چهارشنبه عصر برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه از ساعت ۱۶ دو تیم مهرام و پتروشیمی بندر امام در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی دیدار سوم فینال را برگزار خواهند کرد.

کمی آن طرف تر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نیز دیدارهای رده بندی و فینال لیگ برتر والیبال برگزار خواهد شد. از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تیم های پیکان و سایپا در رده بندی لیگ برتر والیبال برابر هم قرار خواهند گرفت و از ساعت ۱۵ نیز تیم های کاله مازندران و متین ورامین اولین دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

در رقابت های ۱۰۰۰ امتیازی تنیس ایندیانا ولز نیز که با حضور همه قدرت های تنیس جهان برگزار می شود چهارشنبه در مهمترین دیدارها اندی ماری، رافائل نادال و راجر فدرر برابر حریفان خود قرار خواهند گرفت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.