چهارشنبه نشست خبری کرانچار و رحیمی

   به نقل از سایت باشگاه سپاهان، رسول خوروش، زلاتکو کرانچار و علیرضا مرزبان در این نشست رو در روی اصحاب رسانه قرار می گیرند و به سئوالات مختلف آنان در مورد فصل نقل و انتقالات حضور سپاهان در رقابت های پیش رو پاسخ می دهند.

این نشست چهارشنبه ۲۱ تیر ساعت ۱۵:۳۰ در سالن اجتماعات فولاد مبارکه واقع در میدان آزادی(دروازه شیراز- ابتدای خیابان سعادت آباد –  جنب بانک صادرات- دفتر شرکت فولاد مبارکه اصفهان-طبقه چهارم) برگزار می شود.

واحد رسانه ای روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از عکاسان و خبرنگاران محترم ورزشی دعوت می کند تا در این نشست حضور بهم رسانند.

جشن پیراهن این تیم هم شنبه ۲۴ تیر برگزار می شود. ویژه برنامه معارفه کادرفنی،مدیریتی و بازیکنان تیم سپاهان با عنوان جشن پیراهن برگزار می شود.

این ویژه برنامه با حضور هواداران، مسئولان استان،مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اصحاب رسانه شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۹ در مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس واقع در خیابان آتشگاه برگزار می شود.

حمید باقری مدیر ستاد برگزاری این جشن در کنار برنامه معارفه، از رونمایی سرودهای جدید باشگاه سپاهان و تقدیر از رسول ظفریان مربی برتر ایران به انتخاب کانون مربیان کشور در این ویژه برنامه  خبر داد.

وی همچنین گفت: قبل از آغاز این ویژه برنامه کمپ تمرینی تخصصی فوتبال در مجموعه فردوس شامل زمین چمن طبیعی، زمین چمن مصنوعی و زمین ماسه ای افتتاح می شود.

حضور دراین مراسم که ویژه آقایان است منوط به دراختیار داشتن کارت دعوت هایی است که توسط باشگاه و کانون هواداران توزیع می شود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.