چهارمین عنوان شماره‌دار از سری بتلفیلد تائید شد

۱۴فروردین۱۳،

 

در مراسم کنفرانس بازی‌سازان که هفته قبل در سانفرانسیسکو برگذار شد، شرکت کانادایی الکترونیک آرتز از بازی بتلفیلد ۴ رونمایی کرد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌ چهارمین شماره از سری بازی‌های بتلفیلد، با شعار افزایش لذت تجربه مالتی‌پلیر، در نمایشگاه امسال بازی‌سازان معرفی شد. به نظر می‌رسد بخش داستانی بازی مربوط به مداخله نظامی آمریکا و متحدانش به چین و روسیه باشد. کاور آرت بازی نمایی از شهر شانگهای را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد شخصیت اصلی بازی، سربازی آمریکایی ملقب به "تخریب‌گر" باشد. علاوه بر نبرد‌های هوایی که در نسخه پیشین نیز وجود داشت، نبرد در آب و دریا نیز یکی دیگر از ارکان اصلی بازی به حساب می‌آید که بیش از هر چیزی، به گستردگی بیش از حد بازی و مپ‌های آن کمک می‌کند. گفته شده که در نسخه‌های کنسولی همانند ویرایش رایانه‌های شخصی، میدان‌های نبرد ۱۲۸ نفره طراحی خواهد شد که به دو تیم ۶۴ نفره تقسیم می‌شود.
 
گفته شده که بازی توسط موتور Frostbite 3 در حال توسعه و ساخت است که در واقع به نظر می‌رسد موتور ارتقاء یافته و کم ایراد‌تری نسبت به نسخه پیشین خود باشد که هم برای کنسول‌های این نسل و هم کنسول‌های نسل بعد بهینه شده است.
 
افرادی که Medal of Honor: Warfighter را پیش خرید کرده باشند، می‌توانند تا چند ماه دیگر به بتای بازی دسترسی داشته باشند و برای حل مشکلات بازی به استودیو سازنده بازی کمک کنند.
 
ویرایش شماره‌دار قبلی سری بتلفیلد سال قبل همسو با اهداف شیطان بزرگ، آمریکای جهان خوار و صهیونیسم جهانی وارد بازار شد که موضوع آن حمله به گروه کودتایی PLR در خاک کشور ایران بود که نظام جمهوری اسلامی را برانداز کرده و در پی احقاق اهداف شرورانه روسیه و سوء استفاده از ایران بودند. البته بخش داستانی بازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و نتوانست موفقیت دو ویرایش پیشین خود یعنی Bad Companyها را تکرار کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.