چهار سارق زورگیر و یک جاعل عنوان، در شهرستان قدس دستگیری شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قدس روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و زورگیری از کارگاهها در روزهای گذشته با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به طور ویژه ای در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ˈکرم محمدیˈ افزود:ماموران انتظامی در بررسی های اولیه پس از حضور در محل با توجه به اظهارات مالباختگان دریافتند چهار سارق شبانه به زور وارد این کارگاهها شده و با تهدید سلاح سرد و بستن دست و پای کارگران اقدام به سرقت و زورگیری کردند.

وی تصریح کرد: با راهنمائی های شاکیان، چهره های فرضی سارقان ترسیم و با انجام تحقیقات گسترده و نامحسوس از منابع و مخبران محلی، سرانجام روز گذشته ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان و دستگیری وی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با دستگیری سارق بنامˈمراد- زˈ و انجام اقدامهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در کمتر از چهار ساعت سه سارق دیگر بنامهای ˈاحمد- عˈ ˈحمید-خˈ ˈکامران-حˈ در این شهرستان شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه هر سه نفر در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت:در مخفیگاه سارقان متهم دیگری بنام ˈمینا – کˈ معروف به بیتا نیز دستگیر شد که با جعل عنوان کارمند دولت با ارائه خدماتی از قبیل صدور گواهینامه و یا حل و فصل پرونده در دادگاه از شهروندان اخاذی می کرد.

وی اظهار داشت: در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس متهمان به بزه انتسابی اعتراف و اموال مسروقه به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال از آنان کشف و ضبط شد.

محمدی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

تهرام/۷۴۲۳ /۱۶۰۰/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.