چهره‌های سیاسی خود را در معرض راستی‌آزمایی برای حضور در انتخابات قرار داده‌اند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مشارکت بالای مردم در انتخابات و افزایش نشاط سیاسی باید چهره های شناخته شده که کارنامه قابل قبولی دارند وارد عرصه رقابت ها شده و از همه طیف ها و جریانات در انتخابات حضور داشته باشند.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، درباره فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: انتخابات یک مقوله ای است که مشارکت مردم را می طلبد. کسانی که این روزها خود را برای شرکت در انتخابات معرفی می کند و قصد حضور در کارزار انتخابات را دارد باید مهره هایی شناخته شده با عملکرد قابل قبولی باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که برای مردم در هنگام رای دادن حائز اهمیت است، عملکرد چهره ها می باشد. این روزها چهره هایی که خود را معرفی کرده اند، حضورشان در انتخابات در حد گمانه زنی است و هنوز فعالیت رسمی آغاز نکرده اند. می توان گفت چهره ها خود را در معرض راستی آزمایی قرار می دهند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای مشارکت بالای مردم در انتخابات و افزایش نشاط سیاسی باید چهره های شناخته شده که کارنامه قابل قبولی دارند وارد عرصه رقابت ها شده و هم چنین از همه طیف ها و جریانات در انتخابات حضور داشته باشند.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: احزاب نقش مهمی در انتخابات دارند. احزابی که در راستای اهداف انقلاب و منافع ملی گام برمی دارند، می توانند نقش ویژه ای در انتخابات داشته باشند. فعالیت احزاب می تواند آگاهی بیشتری به مردم داده و مردم انتخاب صحیح تری داشته باشند. فعالیت احزاب باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.