چهره تازه «تام کروز» در «جک ریچر» + عکس

تهیه‌کنندگان فیلم اکشن جنایتکارانه «جک ریچر» می‌گویند «تام‌ کروز» در این فیلم چهره تازه‌ای از خود ارائه خواهد کرد و دوباره تبدیل به یک ستاره پول‌ساز می‌شود.

 

به گزارش فارس، در محصول جدید کمپانی پارامونت، «تام‌ کروز» در یک نقش ویژه بازی می‌کند که تا قبل از این در هیچ یک از فیلم‌‌های سینمایی خود مشابه آن را نداشته است.

 

این بازیگر و تهیه‌کننده سینما که در سال‌های اخیر با افت شدید فروش فیلم‌های خود در جدول گیشه نمایش روبرو بوده، این بار در نقش یک مامور تحقیق پلیس ظاهر می‌شود.

این کاراکتر در آغاز قصه فیلم اعلام می‌کند یک قهرمان نیست و علاقه‌ای هم به انجام کارهای قهرمانانه ندارد.

 

وی در طول قصه فیلم، با پرونده‌ای روبرو می‌شود که در یک راس آن یک تک‌تیرانداز ماهر و تربیت شده نظامی قرار دارد.

 

این تک تیرانداز به صورت اتفاقی، پنج قربانی بی‌گناه را هدف قرار داده و می‌کشد و حالا نوبت کاراکتر جک ریچر است که وارد عمل شده و علیه او مبارزه کند.

 

T0m

 

 

به گزارش”یک پارس” به نقل از فارس, تام ‌کروز هم می‌گوید برای او کاراکتر جک ریچر تازگی زیادی داشت و همین نکته باعث شد تا بلافاصله دعوت بازی در فیلم را قبول کند.

 

با آن که «جک ریچر» ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی (جمعه اول دی ) به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود، ولی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که کمپانی پارامونت قصد دارد آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار کند.

 

عکس‌هایی که از فیلم در سایت‌های اینترنتی پخش شده، چهره تازه‌ای از تام‌ کروز را به نمایش می‌گذارند.

 

نکته جالب در ارتباط با «جک ریچر» این است که با هزینه‌ای ۵۰ میلیون دلاری تهیه شده که برای فیلمی از تام‌ کروز، حکم یک هزینه پائین و متوسط را دارد.

 

این فیلم بر اساس قصه رمان پرخواننده «یک گلوله» نوشته لی چایلد ساخته شده و در شروع کار فیلم‌برداری هم همین نام را بر خود داشت.

 

کریستوفر مک‌کوآری کارگردانی «جک ریچر» را براساس فیلم‌نامه‌ای از خود‌ش انجام داده و رابرت دووال و ورنر هرتسوگ (فیلم‌ساز سرشناس آلمانی) هم در آن بازی دارند.

 

«جک ریچر» اولین فیلم مهم تام ‌کروز پس از «ماموریت غیرممکن ۴» است که تابستان سال گذشته میلادی اکران عمومی شد و ۶۹۵ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد.

 

این بازیگر بهار امسال «نسل‌های راک» را به عنوان تهیه‌کننده روی پرده سینماها داشت، که در آن به عنوان بازیگر نقش مکمل هم حضور کوتاهی داشت.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.