چهره گرفته جانشین استیو جابز را ببینید – اخبار فناوری

تیم کوک مدیر اجرایی اپل بعد از ابراز نارضایتی مشتریان از اپلیکیشن نقشه نصب شده روی آیفون۵ وسایر ابرازهایی که با  سیستم عامل آی.او.اس ۶ به روز رسانی شده اند، رسما معذرت خواهی کرد.

این اولین معذرت خواهی تیم کوک بعد از گرفتن سکان مدیریت اپل از استیو جابز فقید است و به گفته کارشناسان آخرین هم نخواهد بود.

آنتن گین آیفون۴ را کسی فراموش نکرده است. بعدا اپل با هزینه ۱۰۰ میلیون دلار اضافی، مشکل آنتن های آیفون ۴ را حل کرد.مشکل وصل شدن به اینترنت با سری اول آیفون ۴ نیز یکی دیگر از همین مشکلات بود که کاربران با آن دست به گریبان شدند.

 

یک کمی بیشتر به عقب برگردیم مشکل بوجود آمده برای آی مک ۲۷ اینچی کور آی سون در سال ۲۰۰۹ نیز قابل ذکر است که اپل دلیل آنرا زیادی سفارش از سوی مشتریان اعلام کرده و وقت بیشتری خواست تا با تاخیر سیستم جدید را بدست مشتریان برساند.

هنگام انتقال به اکانت دات مک نیز برای سرویس موبایل می mobileme مشکل بوجود آمد و اپل و تیم موبایل می به مشتریان ۳۰ روز اکانت رایگان را پیشنهاد دادند تا مشکل انتقال رفع گردد.

سالها قبل نیز استیو جابز هنگام عرضه اولین آیفون ، ضمن عذر خواهی از مشتریان، اعتبار ۱۰۰ دلاری برای کاهش هزینه خرید آیفون پیشنهاد کرد.

البته این معذرت خواهی ها چیزی را از اپل کم نکرده و در عوض باعث شده تا نسخه های بعدی نرم افزار و سخت افزار خود را بهبود بخشد.

نکته دیگر اینکه سیستم نقشه جدید اپل روی آی او اس ۶ با یک نقشه ایده آل فاصله زیادی دارد و باید کار شبانه روزی برای رساندن نقشه خود به سطح رقبایی مانند گوگل و نوکیا انجام دهد تا به مرگ تدریجی مشتریان دچار نشود.

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.