چه کسانی صلاحیت ندارند؟

۲۶اردیبهشت،

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ امنیت برگزاری اجتماعات و میتینگ‌های انتخاباتی که در‌ اماکن عمومی، مساجد، ورزشگاه‌ها و… که با مجوز برگزار می‌شود را برقرار می‌کنیم.

ممتازنیوز: فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ امنیت برگزاری اجتماعات و میتینگ‌های انتخاباتی که در‌ اماکن عمومی، مساجد، ورزشگاه‌ها و… که با مجوز برگزار می‌شود را برقرار می‌کنیم. 

سردار اسماعیل احمدی ‌مقدم در لرستان در جمع کارکنان نیروی انتظامی این استان گفت: کشور ما در آستانه یک حماسه عظیم است و نیروی انتظامی وظیفه دارد در جایگاه خود با ناامنی‎ها و جرائم برخورد کند تا دشمن به خیال خود نتواند حاشیه درست کند. وی، با بیان اینکه تمام نامزدها پایبند و متعهد به قانون می باشند، ادامه‌داد: باید با قانون‌گرایی و عبرت‌آموزی از حوادث چهار سال قبل، شاهد اینگونه هنجارشکنی‌ها نباشیم.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه عرصه انتخابات مبارزه بر سر قدرت نیست، افزود: فردی که به دنبال دنیاطلبی و قدرت‎طلبی است، دارای صلاحیت نیست و هیچ فایده‎ای برای مردم ندارد.

وعده کاهش سربازی ندهید

سردار حمید صدر السادات رییس سازمان وظیفه عمومی روز قبل در نشستی خبری، گفت: بعضی کاندیداها که می‌گویند سربازی را آسان می‌کنیم یا مدت آن را کاهش می‌دهیم باید بدانند تغییر در قانون نه به مصلحت است و نه‌امکان دارد. 

هر گونه اظهار نظر در مورد وضعیت و نوع خدمت احتیاج به کارشناسی دارد و تا زمانی که کارهای کارشناسی انجام نشود نمی‌توان هیچ تغییری در قانون ایجاد کرد. 

خبرگزاری ایسنا / مهر


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.