چه کسی بر روی “صندلی افشاگری” علیه ضد انقلاب خواهد نشست؟

۰۷م اسفند ،

مستند افشاگرانه باشگاه خبرنگاران از عامل ارتباطی سرویس های جاسوسی غرب، امشب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ باز اتاق، صندلی و دکوری آشنا و البته وحشت انگیز برای دشمن…؛ اتاقی در ایران که تاکنون چندین بار عوامل ارتباطی سرویس‌های جاسوسی غرب، با تکیه بر روی “یک صندلی” در آن، به افشاگری دربارهٔ پرو‍ژه‌های ضدایرانی سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب و عناصر ضد انقلاب پرداخته‌اند.

اتاقی که با رسانه‌ای شدن آن لرزه بر بنیان‌های سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب افتاد و شخصیت‌های سیاسی غرب را مجبور به سکوت توام با بهت کرد؛ ضد انقلاب نیز افشاگری‌های صورت گرفته دراین اتاق را “الماس گیت” نامیدند و یکدیگر را متهم به نفوذی بودن کردند.

آنچه از سوی ضد انقلاب “الماس گیت” ‌نامیده شد و هر از چندگاهی سعی در پاک کردن صورت مسئله آن می‌کنند، آخرین رسوایی آنها به شمار نمی‌رود و ریشه افشا شدن پیش از موعد این “توطئه‌های علیه یک ملت” را همچنان شاهد هستیم.

این بار نیز “فردی” بر روی آن “صندلی آشنا” تکیه زده است که در معرفی خود می‌گوید “بخش مهمی از پروژه‌های سیاسی- امنیتی و اطلاعاتی غرب و در مرکز مثلثی با اضلاع “سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس“، “عناصر ضدانقلاب خارج از کشور” و “جریان سبز داخل کشور” بوده‌ام.”

اظهارات “این فرد” افشاگری‌هایی است دربارهٔ ارتباط نزدیک با سران فتنه ۸۸، عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین و سیاستمداران آمریکایی، توطئه‌های نیمه کاره ضدایرانی، برنامه‌ریزی‌های دشمن در غالب جنگ نرم علیه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و موارد دیگری که بیش از پیش ضعف و سستی سیستم‌‌های اطلاعاتی امنیتی غرب از جمله «سیا»، «موساد»، «MI6» و قدرت دستگاه امنیتی کشورمان را به اثبات می‌رساند.

مستند افشاگرانه باشگاه خبرنگاران، از عامل ارتباطی عوامل فتنه۸۸، ضد انقلاب خارج نشین و سرویس‌های جاسوسی تحت عنوان “مستند مثلث” امشب (دوشنبه ۷ اسفند)  بعد از خبر ۲۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.