چه کنسرت‌هایی قبل از ایام محرم برگزار می‌شود؟

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه‌های مطرح موسیقی قبل از فرارسیدن ایام محرم و صفر با اجراهایی متفاوت به صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و صفر فعالیت گروههای موسیقی کاهش می یابد به همین سبب گروههای موسیقی از دوماه مانده به ایام محرم کنسرت های خود را برگزار می کنند در این شب‌ها چهره‌های شاخصی مانند برادران پورناظری، حسین علیشاپور، سامان احتشامی و…. به روی صحنه می‌روند که در ادامه نگاهی به بعضی از این کنسرت ها می اندازیم، همچنین اگر قصد دارید به کنسرت بروید و نمی دانید به کنسرت چه کسی بروید ما برای شما لیستی را آماده کردیم که در آن برنامه خوانندگان مشخص شده است.

براساس این گزارش، کنسرت گروه بربانگ ۹ و ۱۰ آبان ساعت ۲۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می گردد که بهرام خانی سرپرست، آهنگساز و تنظیم کننده این گروه است، همچنین خوانندگی این کنسرت به عهده حسین علیشاپور است که این کنسرت برای علاقه مندان موسیقی سنتی بسیار شنیدنی است.

از طرف دیگر کنسرت گروه شمس (پورناظری ها) با همراهی سماع گران ۹، ۱۰ و ۱۱ آبان در مرکز همایشهای برج میلاد تهران ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار می گردد که بسیاری از مخاطبان برای برگزاری این کنسرت لحظه شماری کرده اند در نتیجه انتخاب این کنسرت بهترین گزینه برای مخاطبان موسیقی اصیل است.

همچنین ناصر عطاپور و گروه هنری موغام جمعه ۱۰ آبان به صحنه می روند که این کنسرت ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می گردد که این کنسرت بهترین انتخاب برای هموطنان آذری زبان است.

کنسرت ناردونه به خوانندگی علی زند وکیلی و نوازندگی سامان احتشامی ۱۱ و ۱۲ آبان در سالن سوره حوزه هنری برگزار می گردد و مخاطبانی که به اجرای قطعات قدیمی از هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی علاقه مند می باشند می توانند از این کنسرت استفاده کنند و بهترین لحظات موسیقایی را برای خود رقم بزنند.

همچنین کنسرت فارسی و کردی گروه ژیوار ۱۱ و ۱۲ آبان در تالار اندیشه ساعت ۱۸ برگزار می گردد.این کنسرت ویژه بانوان است و برای بانوان علاقه مند به موسیقی محلی تدارک دیده شده است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.