چک های بازیکنان این باشگاه برگشت خورد

بینا- چک‌های بازیکنان تیم فوتبال گهر شهرداری دورود برگشت خورد.
به گزارش ایسنا، پس از به وجود آمدن مشکلات مالی، قرار شد مبلغ قرارداد بازیکنان گهر شهرداری دورود در سه مرحله پرداخت شود و مسئولین این تیم در موعد مقرر قسط اول را پرداخت کنند که موفق به این کار نشدند و تمرینات تیم تعطیل شد.
پس از تعطیلات این تیم، اسماعیل حیدرپور، مدیر اجرایی باشگاه گهر شهرداری دورود با کمک رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و هاشمی یکی از دورودیهای مقیم کرج قسط اول قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد.
قرار شد قسط دوم قرارداد بازیکنان گهر که به صورت چک بود طی روزهای گذشته پرداخت شود که این امر صورت نگرفت و تمامی چکها برگشت خورد و بازیکنان به این امر اعتراض شدیدی کردند.
مدیر اجرایی باشگاه گهر شهرداری دورود به ایسنا منطقه لرستان، گفت: بازیکنان اعتصاب کرده‎اند و عقیده دارند مبلغ قرارداد آنها باید هر چه سریعتر پرداخت شود، مالک تیم باید هر چه سریعتر نسبت به پرداخت قسط بازیکنان اقدام کند.
حیدرپور با بیان اینکه مشکلات مالی باعث شده وضیعت مطلوبی نداشته باشیم، تصریح کرد: با وساطت صورت گرفته، بازیکنان به خاطر مردم لرستان، دورود، کادر فنی و مدیریت باشگاه فرصت ۱۰روزه‎ای به گهر داده‎اند و امیدواریم این امر به نحو شایسته‎ای مرتفع شود.
وی عنوان کرد: درست است مشکل داریم ولی بازیکنان و کادر فنی با قدرت در لیگ حضور خواهند یافت تا از نام و اعتبار فوتبال لرستان دفاع کنند.
حیدرپور گفت: به علت مشکلات مالی هیچ اردویی برگزار نخواهیم کرد و این به ضرر تیم است ولی تمرینات در کرج ادامه خواهد یافت.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.