چگونه از “بوی عطر” اشخاص به شخصیت آن ها پی ببریم؟

فروردین ۱۴۰۳

بسیاری از مردم هنوز عطر مورد علاقه خود را پیدا نکرده اند و با بو کردن عطرهای مختلف نمی توانند بوی مورد علاقه خود را درک کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ هر کس اگر از عطر مورد علاقه خود آگاهی پیدا کند می توان به راحتی به قیمت او پی برد.

بررسی ها نشان می‌دهند انواع شیرین، تلخ و ترش از بوهای مختلف عطرها محسوب می‌شوند و بعضی از عطرها نیز به صورت ترکیبی این ۳ نوع را با هم دارند.

گفتنی است عطرهای گرم وشیرین مخصوص اشخاص ملایم است که علاقمندان به این دسته از عطرها در فصول سرد سال بسیار با انرژی تر و نشاط تر از سایر فصول می باشند و اشخاصی که از این دسته عطرها استفاده می کنند اشخاص اجتماعی، بذله گو و “شوخ طبعی” می باشند.

امروزه دستگاههایی طراحی شده است که متناسب با میزان علاقه مندی اشخاص عطر مورد علاقه آن ها را معرفی می‌کند و این دستگاه کمک می‌کند تا اشخاص راحت تر عطر مورد علاقه شان را شناسایی کنند و از آن استفاده کنند.

همچنین مطالعات نشان می دهند اشخاصی که به عطرهای تند و سرد با بوی تند علاقه دارند اشخاص تحصیل کرده ای می باشند این اشخاص اغلب مهربان بوده و خواسته‌های دیگران را بر خواسته‌های خود ترجیح می دهند اما به راحتی نمی‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.