چگونه بهترین رنگ مو را انتخاب کنیم؟

hair_color

hair_colorتعدادی سوال گیج کننده هستند که در هنگام خرید رنگ مو باعث سردرگمی ما می شوند و هیچ راه ساده ای هم نیست که روی کاغذ راهکار برای انتخاب رنگ موی مناسب بیاوریم، چرا که عوامل بسیاری هستند که در تصمیم گیری ما نقش دارند. با اینحال در اینجا چند مساله مهم و کاربردی را نام می بریم تا به شما در این انتخاب کمک کنیم.

اختصاصی ممتازنیوز ؛ بر اساس گفته های راد آنکِر، مدیر یک سالن آرایش، سوال هایی که در ادامه می آیند آنهایی هستند که برای پیدا کردن بهترین رنگ مو می بایست جواب آنها را پیدا کنید. اولین سوال این است که آیا قبلا موی خود را رنگ کرده اید و اگر جواب مثبت است آیا نتیجه را دوست داشته اید؟ به این طریق می توانید رنگی نزدیک به آنچه قبلا دوست داشتید را برای خود انتخاب کنید.

دومین سوال این است که آیا رنگی می خواهید که نیاز به نگهداری زیادی نداشته باشد؟ اگر که اینگونه است، پس رنگی که با رنگ طبیعی موی شما تفاوت زیادی داشته باشد این آزادی را به شما نخواهد داد و مجبورید زود به زود به آرایشگاه بروید.

مساله بعدی این است که دنبال جدیدترین مد روزهستید یا اینکه فقط دوست دارید شیک به نظر برسید؟ تفاوت بزرگی میان این دو انتخاب وجود دارد و نتیجه های آنها هم کاملا متفاوت است.

آیا محدودیت هایی خواهید داشت؟ دایره آدم هایی را که با آنها ارتباط دارید و نظر آنها را خواهید شنید را هنگام انتخاب خود در نظر بگیرید. در آخر با آرایشگر خود صحبت کنید تا بهتر با نگهداری موی رنگ شده و نیاز های آن آشنا شوید.

مطالب مرتبط:

  1. چگونه از سردرد پیشگیری کنیم؟
  2. از مبلمان های ساخته شده با برگ موز چگونه نگهداری کنیم؟
  3. چگونه یک فرد خاص را مجذوب خود کنیم ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.