چینی‌ها از سرمای هوا هم گردشگر خارجی جذب کردند +عکس

۳ م دیماه ،

آبشار هوکو در واقع در مسیر دریاچه زرد واقع شده و به سبب سرمای شدید هوا و تداوم بارش برف اطراف رودخانه به طور کامل از برف پوشیده شده است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، گردشگری در چین پس از انجام اصلاحات و آزادسازی‌ های اقتصادی در این کشور از رونق و گسترش فراوانی در چند دههٔ اخیر برخوردار شده ‌است. چین در سال ۲۰۱۱ سومین کشور پربازدید جهان بوده و شمار گردشگران خارجی که به این کشور مسافرت کرده‌اند در سال ۲۰۱۰ برابر با ۵۵٬۹۸ میلیون نفر بوده است.

بنا بر برآوردهای سازمان تجارت جهانی، چین در سال ۲۰۲۰ به بزرگترین کشور توریستی جهان و چهارمین کشور از نظر سفرهای خارجی بدل خواهد شد.

چینی ها برای رسیدن به این هدف، ابتکارات بسیاری به خرج داده اند و در تازهترین موضوع از این نوع، یخ زدن دومین آبشار بزرگ چین در سرمای شدید هوا هم تبدیل به یک جاذبه گردشگری در این کشور شده است.

آبشار هوکو که بین استانهای شانسی و شاآنشی واقع شده است پس از آبشار هوانگشو دومین آبشار بزرگ چین به شمار می رود. آبشار هوکو در واقع در مسیر دریاچه زرد واقع شده و به سبب سرمای شدید هوا و تداوم بارش برف اطراف رودخانه به طور کامل از برف پوشیده شده است و زمانی که آب رودخانه در آبشار پودر می شود بلافاصله یخ می بندد و ستونهایی از یخ تشکیل می دهد.

بستن رنگین کمان، زیبایی افزوده ای به کل این منظره می دهد و به رغم سرمای شدید شمار زیادی از گردشگران برای تصویر برداری از این مناظر چشم نواز به منطقه سفر کرده اند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.