ژنرال آمریکایی:گلوله باران ترکیه ازخاک سوریه مشکوک است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

با وجود اینکه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بارها سوریه را iبه سبب گلوله باران خاک ترکیه iبه شدت محکوم و تهدید نموده است از ارتش ترکیه در برابر سوریه دفاع می نماید، هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که نشان دهد این گلوله باران ها را چه کسی انجام داده است.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر iبه نقل از پایگاه اینترنتی آنتی وار، اینها سخنان مارک هرتلینگ، ژنرال آمریکایی است که روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت :« ما مطمئن نمی باشیم که این گلوله باران ها را ارتش سوریه انجام داده است یا شورشیان سوری که خواهان درگیر شدن ترکیه در موضوع سوریه می باشند و یا اعضای پ ک ک.» احتمال گلوله باران توسط همه این گروهها ممکن است.

مارک هرتلینگ افزود چرا که بسیاری از شورشیان سوری iبه طور علنی تحت حمایت ترکیه قرار دارند و iبه شدت مایل iبه حمله ترکیه و در سطح گسترده تر ناتو iبه سوریه برای iبه قدرت رساندن شورشیان iبه عنوان رژیم تازه سوریه می باشند.
این  ژنرال آمریکایی افزود پ ک ک نیز مایل است از هر فرصتی برای حمله iبه ترکیه استفاده کند و بیش از پیش درگیر جنگ سوریه شده است.
ژنرال آمریکایی گفت ناتو هنگام انتقاد شدید از سوریه iبه سبب گلوله باران آقچا قلعه ترکیه هیچ یک از این احتمالات را در نظر نگرفت و بر مقصر بودن دولت سوریه در این خصوص تاکید نمود و درباره احتمال تلافی این گلوله باران اخطار داد. این در حالی بود که ترکیه حملات هوایی را iبه خاک سوریه انجام داد.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.