ژوزه: به پرسپولیس آمده‌ام که قهرمان شوم

سرمربی پرسپولیس گفت: به پرسپولیس آمده‌ام که قهرمان شوم و نمی‌خواهم بدون قهرمانی از این‌جا بروم. درک می‌کنم که فشار زیادی روی باشگاه وجود دارد اما با اخراج من هیچ چیز درست نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: سایپا تیم خوبی بود، این تیم مربی خوبی هم دارد در نیمه‌ی نخست موقعیت خاصی نداشت. ما امروز از نظر دفاعی خیلی خوب بودیم. به بازیکنان تیمم گفتم که اگر آرام باشند و فوتبال خودشان را انجام دهند می‌توانیم نتیجه بگیریم. فکر می‌کنم الان تیم من بهترین خط دفاعی ایران را دارد.

ژوزه با اشاره به این‌که داور باید سه پنالتی برای پرسپولیس می‌گرفت، گفت: برای ما خیلی سخت است که پس از هر بازی که از ورزشگاه خارج می‌شویم با اعتراض نسبت به داور زمین را ترک کنیم. داور یک پنالتی گرفت اما دو پنالتی دیگر برای ما نگرفت. ما باید این بازی را می‌بردیم و این نتیجه ناعادلانه بود اما تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره‌ی پنالتی که مهرداد پولادی خراب کرد، گفت: قرار نیست من برای از دست رفتن این پنالتی، پولادی یا هر بازیکن دیگری را دار بزنم. پولادی امروز برای ما خیلی خوب بازی کرد؛ با وجود این‌که به صد در صد آمادگی خود نرسیده است.

ژوزه افزود: امروز بازیکنانی که روی نیمکت بودند احساس می‌کردند داخل زمین هستند. این نشان می‌دهد که ما یک تیم شده‌ایم و اعتماد به نفس بیشتری داریم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برای ما می‌افتد اما دوست دارم آرامش در تیم‌مان باشد تا کارمان را راحت انجام دهیم.

مانوئل ژوزه در ادامه‌ گفت: به پرسپولیس آمده‌ام که قهرمان شوم و نمی‌خواهم بدون قهرمانی از این‌جا بروم. درک می‌کنم که فشار زیادی روی باشگاه وجود دارد اما با اخراج من هیچ چیز درست نمی‌شود.

وی درباره جو ورزشگاه و تشویق‌های مکرر علی کریمی افزود: می‌دانستم شعارهایی که می‌دهند برای من است. هواداران همیشه تیم را تشویق می‌کنند اما من خودم هم این شرایط را دوست ندارم. خیلی مواقع در عمر فوتبالی‌ام پیروزی‌های بزرگی به دست آورده‌ام اما به خاطر آن پیروزی‌ها خودم را گم نکرده‌ام. الان هم به دلیل این شرایط ناراحت و عصبی نیستم. باید سعی کنم با این شرایط کنار بیایم.

وی افزود: مطمئنم که سال بعد مدعی قهرمانی هستیم. باید سفت و سخت به کارمان ادامه دهیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.