کابلی:بلیت‌های بازی ایران ـ لبنان کاغذی است

۲۰خردادماه،

توفیق کابلی در مورد نحوه فروش بلیت الکترونیک در بازی ایران گفت: روز آینده تماشاگران فقط با سیستم فروش بلیت الکترونیک آشنا می‌شوند و بروشورهایی در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد تا آنها با نحوه فروش بلیت، آدرس سایتی که باید بلیت‌ها را از آن بخرند آشنا می‌شوند ضمن اینکه فردا گیت‌ها بلیت الکترونیک در ورزشگاه آزادی نصب شده است و تماشاگران از آن گیت‌ها رد می‌شوند و با این سیستم آشنا خواهند شد.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: ساعت ۱۸ نیز مسئولان سازمان لیگ توضیحات لازم را به خبرنگاران رسانه‌های گروهی در مورد سیستم فروش بلیت الکترونیک می‌دهند. این کار با همت وزیر ورزش، شرکت توسعه و تجهیز، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و شرکت برهان‌مبین انجام شده است. این سیستم منحصر به فردترین سیستم فروش الکترونیک در منطقه است که فردا به طور آزمایشی فاز اول آن راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: روز آینده بلیت‌ها کاغذی و از باجه‌ها فروخته می‌شود اما در آینده‌ای نزدیک و از مسابقات آتی فروش بلیت الکترونیک انجام خواهد شد که در فاز اول آن ۶هزار صندلی که مربوط به قسمت ۱۰هزارتومانی ورزشگاه است، بلیت‌هایش الکترونیک می‌شود. بلیت‌های الکترونیک در وقت مردم صرفه‌جویی می‌کند و سبب آرامش خاطر آنها می‌شود زیرا تماشاگران می‌توانند در خانه خود بلیت‌ها را تهیه کنند و بدون معطلی وارد ورزشگاه شوند.

وی ادامه داد: انشالله در زمان مقتضی فازهای بعدی این پروژه و تأمین اعتبارش راه‌اندازی خواهد شد تا بتوانیم بلیت کل ورزشگاه را به صورت الکترونیک بفروشیم. این سیستم هم سبب تکریم تماشاگر است و هم از ایجاد بازار سیاه و سوءاستفاده در فروش بلیت جلوگیری می‌کند و دیگر نیازی نیست که در بازی‌های حساس مثل دربی تماشاگران یک روز قبل در ورزشگاه آزادی مستقر شوند تا بلیت مسابقه را تهیه کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.