کابوس بی‌پولی های تیم ملی بوکس تمامی ندارد/ناک اوت قبل از ورود به رینگ!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – پس از لغو سفر تیم ملی جوانان،بی پولی این بار گریبان تیم بزرگسالان را گرفته است.

 فتح ا… فتحی :کابوس بی‌پولی تیم ملی بوکس را تاک اوت کرد. کابوسی که تمامی ندارد. بی پولی بعداز لغو سفر تیم جوانان،حالا برسر تیم ملی هم سایه انداخته وبا تعطیلی اردوهای تیم ملی بوکس ، سفرتیم ملی به مسابقه های جهانی قزاقستان را هم تهدید می کند. با اینکه چند روز پیش حرف ازاردوی مشترک با ارمنستان بود،اما بی پولی اردوی تیم ملی را تعطیل کرد تا اردونشینان بعد از ماهها تمرین روانه خانه هایشان شوند. آن هم ۲۱ روز مانده به پرواز تیم به قزاقستان. فدراسیونی ها در نامه ای سبب انصراف از مسابقه ها را به وزارت ورزش نوشتند،همایون اردلان دبیر بوکس می گوید : « مسابقات جهانی قزاقستان بالغ بر۱۵۰ میلیون تومان هزینه داشت . فدراسیون به سبب بی پولی ازعهده هزینه این مسابقات برنمی آمد به همین سبب ترجیح دادیم تا فعلا اردوها را تعطیل کنیم .نامه ای هم به وزارت ورزش و جوانان دادیم و سبب تعطیلی اردوهای تیم ملی وعدم سفربه مسابقات قهرمانی جهان را توضیح دادیم. تیم برای اردوی مشترک با ارمنستان هم بوجه ۷۰ میلیونی می خواست که فدراسیون توان پرداخت این هزینه را ندارد.»

اکبراحدی مربی تیم ملی بوکس معتقد است وزارت ورزش باید برای مشکلات مالی بوکس چاره اندیشی کند: « دراردوی تیم ملی شرایط را برای اردونشینان تشریح کردم و تعطیلی اردو و عدم اعزام به قهرمانی جهان را به انها اطلاع دادم. بوکسورها ازاین مساله نارحت می باشند . سجاد محرابی دو فرزند بیمارش را رها کرده و به اردو آمده بود از این شرایط بسیار ناراحت شد، او فکر می کرد حضوردرقهرمانی جهان می تواند تحول بسیاری درزندگی ورزشی اش داشته باشد.»

مربی تیم ملی بوکس فدراسیون را بی تقصیر می داند: « فدراسیون بوکس درلغو اردوها بی تقصیر است. مسوولان فدراسیون با جک و سفته گرمکن اردونشینان را گرفتند. هنوز هم پول آن را پرداخت نکرده اند. با این حال فدراسیون باید سه،چهار بوکسوررا به قزاقستان اعزام کند چرا که عدم حضوردررینگ جهانی برای ایران وجه خوبی درفدراسیون جهانی آیبا ندارد.به رغم استعدادهای بسیاری که دربوکس داریم کمبود امکانات و تبعیض حرف اول را می‌زند. بوکسورها فقط برای عشقی که دارند مشت می‌خورند. بدون آن که مبارزات آنها دیده شود یا اسپانسری پیدا شود که برای آنها هزینه کند . اهالی بوکس توقع دارند مسئولان وزارت ورزش برای رفع بی پولی بوکس چاره اندیشی کند تا تیم ملی با زمان کمی که تا آغاز مسابقات جهانی دارد بتواند به آلماتی برسد وقابلیت های فنی اش را به نمایش بگذارد. »

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.