کارانکا:برای بازی برگشت درنوکمپ فرصت داریم

۱۲ام بهمن ،

آیتور کارانکا که پس از ال‌کلاسیکوی دیشب به جای ژوزه مورینیو در نشست خبری حاضر شده بود، اظهار کرد: تفاوت واقعی میان رئال مادرید و بارسلونا زمانی است که این دو تیم مقابل هم قرار می‌گیرند. بازی دو تیم کاملا نزدیک بود.

به گزارش ایسنا،مربی رئال مادرید با تمجید از عملکرد واران گفت: ما مدافعان اصلی خود را در این بازی در اختیار نداشتیم. واران در طول بازی رفته رفته بهتر شد و بعد از اینکه گل خوردیم عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست گل مساوی را هم بزند. در کل همه بازیکنان راضی کننده بازی کردند و ما از این بازی راضی هستیم.

او دربارهٔ عدم استفاده از آدان در این بازی و به کار گرفتن دیگو لوپز گفت: این تصمیم به سرمربی مربوط می‌شود. شما باید یکی از این دو گزینه را برای بازی انتخاب می‌کردید و لوپز هم نشان داد که ما دربارهٔ او اشتباه نکرده‌ایم. با این حال آدان هم دروازه‌بان خوبی است. در انتهای فصل زمان بیشتری داریم که در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

کارانکا در پاسخ به این سوال که آیا از تساوی در برنابئو راضی هستید گفت: همین نتیجه حاصل عملکرد بسیار خوب کل تیم بود چرا که بسیاری از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و بعضی از بازیکنان هم در پست‌های غیر تخصصی بازی می‌کردند. برای بازی برگشت فرصت کافی داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.