کاربران از مشکل نور سبز در نمایشگر آیفون ۵ شکایت دارند

مشکلات آیفون ۵ از نقشه شروع شد با خراشیده و ساییده شدن سریع بدنه و همچنین، ایجاد هاله ارغوانی در هنگام عکس‌برداری ادامه یافت و به نظر می‌رسد به همین جا هم ختم نمی‌شود. حالا بعضی از کاربران، از وجود یک نور سبز رنگ در صفحه نمایش  آیفون شکایت کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر با زومیت همراه باشید.

به نظر می‌رسد که نمایشگر بعضی از آیفون ۵‌های تولید شده، مشکلاتی در نمایش رنگ‌ها دارد. پس از هاله ارغوانی رنگی که در عکس‌برداری از مکان‌هایی با نور شدید ایجاد می‌شد، حالا بعضی از کاربران از وجود نوری سبز رنگ در صفحه نمایش آیفون گله دارند. این نور سبز‌ رنگ در لبه‌های صفحه نمایش و پس از خارج کردن گوشی از حالت Sleep بوجود می‌آید.

روزنامه گاردین، اولین منتشر کننده این خبر بود و آنرا در تالارهای گفتگوی کاربران آیفون ۵ مشاهده کرده بود.

به نظر می‌رسد رنگ سبز ایجاد شده، تنها برای چند ثانیه برروی صفحه باقی‌ می‌ماند اما بعضی از کاربران اعلام کرده‌اند که این مسأله به مرور زمان بدتر شده و رنگ سبز برای مدت بیشتری روی صفحه باقی می‌ماند. کاربران انجمن‌ها متذکر شده‌اند که اپل  آیفون‌‌های مشکل دار را تعویض می‌کند، اما کاربرانی که با این مشکل روبرو شده‌اند می‌گویند، رنگ سبز همیشه برروی صفحه نمایش شکل نمی‌گیرد و معلوم نیست که هنگام مراجعه به گارانتی بتوانند این مشکل را به اپل نشان دهند.

با تمام این‌ها، به نظر نمی‌رسد مشکل ایجاد شده، شایع باشد. آیفون ۵ از فناوری صفحه نمایش جدیدی بهره می‌برد که امکان طراحی دستگاهی باریک‌تر را فراهم نموده است ، احتمالاً همین مسأله باعث بروز این مشکل شده است.

در حال حاضر، همه منتظر پاسخ اپل رسمی اپل به این مشکل هستند.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.