کارت‌های بیمه تکمیلی سینماگران تحویل رؤسای صنوف شد

سینماپرس- گروه سینما/ کارت های بیمه تکمیلی سینماگران، تحویل رؤسای صنوف سینمایی شد تا نسبت به توزیع آنها اقدام کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از دبیرخانه هیأت ساماندهی صنوف سینمایی، حسین زندباف رئیس هیأت ساماندهی صنوف سینمایی طی گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی جلسه هماهنگی میان بنده و چند تن از رؤسای صنوف سینمایی مقرر شد به جهت سهولت کار، بخش باقیمانده کارتهای بیمه تکمیلی سینماگران به نمایندگی از صنوف، تحویل خانم آناهید آباد شود.

وی ادامه داد: متقاضیانی که مدارک خود را از ابتدای سال، به صندوق حمایت از هنرمندان و یا ایشان ارائه داده بودند می توانند ، از این پس کارتهای بیمه تکمیلی خود را از ایشان دریافت کنند.

رئیس هیأت ساماندهی صنوف سینمایی با اشاره به وظایف این هیأت خاطر نشان ساخت: به رغم اینکه هدف اصلی این هیأت پیگیری امور ثبت قانونی صنوف سینمایی است لیکن برخی از امور اجرایی و صنفی مربوط به فعالان سینمایی، از جمله توزیع کارت های بیمه تکمیلی و ارائه حواله های سبد کالای خانوار ریاست جمهوری(ویژه ماه مبارک رمضان) به سینماگران نیز بر عهده هیأت ساماندهی است که این موضوع باعث ازدحام فعالیت های این مجموعه شده است .

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیأت ساماندهی پس از مکاتبه با رؤسای محترم صنوف، اسامی سینماگران را دریافت و به دفتر ریاست جمهوری ارائه نموده تا مراحل اجرایی توزیع حواله ها به تدریج آغاز شود.

وی تأکید کرد: اخبار و اطلاعات مربوط به حواله های سبد کالای خانوار ، اهدایی ریاست محترم جمهوری متعاقباً اعلام خواهد شد .

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۷۵۸


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.