کارت بانک مجازی از سوی بانک پاسارگاد عرضه شد

۲۲ آبان ، موبنا- بانک‌ پاسارگاد در خدمتی منحصر به فرد، جهت افزایش بیش از پیش ضریب امنیت، اقدام به احراز هویت مشتریان از طریق تطبیق اثر انگشت، می‌کند.

“خسرو رفیعی” مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد اظهار داشت: بانک‌پاسارگاد در اقدامی برای افزایش امنیت مشتریان خود در انجام امور بانکی، اثر انگشت ایشان را دریافت کرده و به عنوان یک گزینه مطمئن برای احراز هویت ، در سیستم ثبت می‌کند.

وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد با دراختیار داشتن سیستم جامع بانکداری (core banking) و همچنین ارایه خدمت بانکداری مجازی برای اولین بار در کشور، موفق شده‌ قابلیت‌های متنوع و بسیاری را برای رفاه حال بیشتر مشتریان و افزایش بیش از پیش ضریب امنیت در انجام امور بانکی ایجاد کند.

خسرو رفیعی، با اعلام خبرفوق گفت: همچنین بانک‌پاسارگاد در جهتی نوآوری و ارایه خدمات تازه، مدتی‌است کارت مجازی پاسارگاد را که موجودیت فیزیکی نداشته و صرفا یک اعتبار مجازی و الکترونیکی برای دارنده آن محسوب می‌شود، به مشترین خود عرضه کرده‌است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این کارت، افزایش امنیت مشتریان در خریدهای اینترنتی است و دارندگان این کارت می‌توانند از کلیه درگاه‌های اینترنتی عضو شبکه شتاب خرید کنند.

وی در مورد ویژگی اصلی این کارت ادامه داد: صدور کارت مجازی به نام مشتری، قابلیت شارژ کارت بدون هیچ محدودیتی، عدم محدودیت در پرداخت‌ها، اعتبار دو ماهه، امکان دریافت صورتحساب، قابل استفاده در کلیه پایگاه اینترنتی‌های اینترنتی و پرداخت‌های تلفنی از طریق درگاه‌های عضو شبکه شتاب و مهم‌تر از همه افزایش امنیت مالی در پرداخت های اینترنتی از ویژگی‌های اصلی کارت مجازی پاسارگاد محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد از طریق زیر منوی صدور کارت مجازی، نسبت به صدور کارت اقدام کرده و از امکانات این خدمت بهره مند شوند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.