کارشناس مشارکت‌های کتابخانه عمومی تهران، کارشناس کشوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ هشتمین گردهمایی سراسری کارشناسان مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که با هدف پیگیری عملکرد استان‌های کشور در استان البرز برگزار شد، از زرین طلا سلیمانی  کارشناس اداره کل کتابخانه عمومی تهران به عنوان یکی از کارشناس‌های برتر کشوری قدردانی به عمل آمد.

زرین طلا سلیمانی در خصوص عملکرد خود در این حوزه گفت: تاسیس انجمن استانی خیرین از جمله مواردی بود که به عنوان برنامه‌های واحد مشارکت‌ها پیگری شد و هم اکنون مقدمات اهداء دو باب کتابخانه در استان از سوی انجمن خیرین کتابخانه ساز فراهم شده است.

وی درباره انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه پیام نور، گفت: به موجب این تفاهم نامه تعداد ۳۸ کتابخانه معین پیام نور در سطح شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده و منابع کتابخانه‌ای لازم از طریق دانشگاه پیام نور برای این کتابخانه‌ها ارسال شده است .

سلیمانی درباره دیگر مصوبات انجام شده این تفاهمنامه افزود: در شش ماه نخست سال جاری تعداد ۱۶۸ نفر از دانشجویان پیام نور در سطح استان با تخفیف عضویت کتابخانه‌های عمومی درآمده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ نفر جهت کارورزی به کتابخانه‌های عمومی در سطح استان معرفی شده‌اند.

در مراسم تقدیر از کارشناسان برتر، سید جواد سادات فاطمی معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد، علی غیاثی ندوشن مدیر کل مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور حضور داشتند.

همایش‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سطح کشوری، از این پس به صورت تفکیک‌شده برگزار می‌شوند. به این ترتیب تقدیر از خیرین کتابخانه‌ساز در ماه گذشته و تقدیر از کارشناسان در این ماه برگزار شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.