کارمزد جایگاهداران سی ان جی ۶۰ تومان شد

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کارمزد جایگاهداران سی ان جی ۶۰ تومان شد

با توجه به این‌که کارمزد فعلی جوابگوی بها‌های جایگاه‌داران سی.ان.جی نمی باش، قرار شد کارمزد جایگاه‌داران از ۴۰۰ ریال به ۶۰۰ ریال افزایش یابد و به سریعی این موضوع ابلاغ می‌شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا، قائم مقام ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با بیان این‌که پیش از اجرای هدفمند‌سازی یارانه‌ها هر مترمکعب گاز فشرده طبیعی با قیمت ۲۰۰ ریال عرضه می‌شد، گفت: در آن وقت ۱۲۰ ریال برای بها‌ی جایگاه‌دار و ۸۰ ریال هم برای بها‌ی سی.ان.جی (گاز فشرده طبیعی) در نظر گرفته شده بود.
عبدالله جلالی با اشاره به این‌که در وقت گذشته هم دولت نمی‌خواست و هم اجازه افزایش قیمت گاز را نداشت، ادامه داد: در کارگروه با افزایش کارمزد جایگاه‌دار در آن وقت موافقت شد و کارمزد از ۱۲ تومان به ۳۲ تومان افزایش پیدا نمود.
وی هم‌چنین با تاکید بر این‌که پس از هدفمند‌سازی یارانه‌ها ۴۰۰ ریال پاسخگوی بها‌های جایگاه‌دار نبود، اظهار نمود: با بررسی‌هایی که انجام شد قرار شد که ۴۰۰ ریال کارمزد جایگاه‌دار به ۶۰۰ ریال افزایش پیدا کند و همه تشریفات قانونی این کار طی شده است.
قائم مقام ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با اشاره به این‌که این تصمیم به سریعی با توجه به این‌که همه تشریفات اداری آن انجام شده، ابلاغ می‌شود، تاکید نمود: در صورت عدم افزایش کارمزد با کاهش درآمد دولت روبه‌رو هستیم، چرا که پیشا پیش‌بینی شده که دولت ۲۶۰ تومان از هر مترمکعب درآمد داشته باشد و ۴۰ تومان برای جایگاه‌دار باشد، اگر همان ۳۰۰ تومان قیمت سی.ان.جی ثابت بماند، خود‌به‌خود بخشی از درآمد کاهش پیدا می‌کند.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۳:۱۸

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.