کارگاه های آموزشی جشنواره تئاتر شهر با حضور حمید پورآذری برگزار می‌شود

۱۳خردادماه،

ورکشاپ ۲۰ جلسه ای ˝بداهه سازی ˝ با تدریس حمید پورآذری از مجموعه ورکشاپ‌های آموزشی دومین جشنواره تئاتر شهر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، رضا امامی مسئول برگزاری کارگاه های آموزشی جشنواره از ادامه ثبت نام این کارگاه تا ۲۰ خردادماه جاری خبرداد.

وی تصریح کرد: این کارگاه که هر پنجشنبه در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد قرار است طی ۲۰ جلسه تمرین و آموزش بداهه سازی در تئاتر ، به یک اثر نمایشی بیانجامد که در جشنواره تئاتر شهر به اجرا در خواهد آمد.

امامی یادآور شد که علاقه مندان می توانند برای  ثبت نام در این کارگاه با فرهنگسرای اندیشه و یا با شماره ۰۹۱۲۵۰۶۰۹۷۰ تماس بگیرند.

این بازیگر و کارشناس تئاتر زمان آغاز کارگاه ماسک و گریم را از ۱۱ خرداد اعلام کرده و افزود: این کارگاه نیز که با استقبال خوب علاقه مندان روبرو شده به مدت ۵ روز ادامه دارد. و زیر نظر شیما حیدری هر روز ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در فرهنگسرای ارسباران تشکیل می گردد.

رضا امامی دربارهٔ انتخاب عناوین کارگاه های اموزشی این دوره از جشنواره نیز گفت: در برنامه ریزی برای کارگاه های آموزشی به دو نکته توجه داشتیم ابتدا مربیان فعال و خوبی که در زمینه های تخصصی تئاتر داشتیم و دوم تقاضای هنرمندان و جوانان تئاتر از این قبل در ارزیابی هایی که از برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی تئاتر داشتیم به این نتیجه رسیدیم که روی بعضی از عناوین تخصصی می توانیم بیشتر سرمایه گذاریم کنیم.

کارگاه های آموزشی دومین جشنواره تئاتر شهر تا پایان تیر ماه ۹۲ ادامه دارد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.