کارگردان «خنده بازار» به دیدار زلزله‌زدگان رفت

«شهاب عباسی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» با حضور در میان زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی به دلجویی از آن‌ها پرداخت.

فارس: برنامه امشب «ماه عسل» امشب -۲۳ مردادماه- بخش‌هایی از برنامه خود را به ارتباط مستقیم با مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، طی این ارتباط مستقیم با «شهاب عباسی» کارگردان سریال «خنده بازار» مصاحبه شد که به منظور دلجویی از زلزله زدگان در این مناطق حضور یافته بود.

عباسی در سخنانی کوتاه ضمن ابراز تاثر از وقوع این حادثه و کشته شدن جمعی از هم‌وطنانمان گفت: من خود یک آذری هستم و وظیفه خود می‌دانم که در چنین شرایطی در کنار هم‌وطنان و هم‌زبانان خود باشم.

وی ادامه داد: حضور من در این منطقه و کمک به زلزله‌زدگان کوچک‌ترین کاری است که از دستم بر می‌‌آید و حتی اگر این واقعه در جای دیگری جز آذربایجان هم روی می‌داد من وظیفه داشتم که برای کمک به آنجا بروم؛‌‌ همان طور که طی ماجرای زلزله بم من و گروهی از هنرمندان کشورمان به آن منطقه رفتیم.

برنامه خنده بازار به احترام خانواده‌های عزادار و زلزله زده استان آذربایجان شرقی امشب و فردا شب پخش نخواهد شد.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته و پس از بروز زلزله در روستاهاس آذربایجان شرقی، در پی سکوت صداوسیما و نپرداختن به اخبار زلزله، یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: پخش برنامه خنده بازار از صدا و سیما در زمانی که دو روز عزای عمومی اعلام شده، چه معنایی دارد؛ مسئولین صدا و سیما خجالت بکشند.

همچنین نماینده مردم اهر و هریس در مجلس نیز از پوشش ضعیف وضعیت مناطق زلزله‌زده توسط شبکه‌های تلویزیونی گلایه کرده بود.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.