کاریکاتوریست ایرانی در جشنواره رومانی درخشید

۳ م دیماه ،

کاریکاتوریست ایرانی در چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور URZICENI ۲۰۰۹ رومانی جایزه ویژه ودیپلم افتخار این مسابقه را دریافت نمود.

به گزارش هنرآنلاین  دوست محمد توانست در چهارمین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور URZICENI ۲۰۰۹ رومانی جایزه ویژه و دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کند.

 فخرالدین در این مسابقه که با حضور ۱۱۷ هنرمند کاریکاتوریست از ۳۷ کشور دنیا برگزار شد، ایران نیز با ۱۴ هنرمند کاریکاتوریست بعد از کشور رومانی در این مسابقه حضور پیدا کرده است و فخرالدین دوست محمد از کرمانشاه در بخش کاریکاتور موضوعی جوایز ویژه این مسابقه را دریافت نمودند.

کاریکاتور طراحی شده توسط این هنرمند بیانگر انسان مدرنیته‌ای است که زمان برای او دارای اهمیت بسیار بوده اما از لحاظ اخلاقیات به شکل نزولی در حال حرکت است.

کشور اکراین با ۹ کاریکاتوریست؛ صربستان و بلغارستان با ۷و چین با ۶ کاریکاتوریست به ترتیب بعد از ایران در این مسابقه به رقابت پرداختند.

فخرالدین دوست محمد متولد سال ۱۳۵۵ و دارای تحصیلات کار‌شناسی در رشته طراحی فرش است. وی نزدیک به ۳ سال مسئولیت واحد عکس و کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه را به عهده دارد و پیش از این نیز در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در بخش انیمیشن فعالیت داشته است.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.