کاسیاس : با رونالدو مشکلی ندارم

۲۴م آذر ،

کاسیاس اعلام کردبرای خاتمه دادن به شایعات پیرامون اختلاف او و رونالدو در تعطیلات کریسمس کنار این مهاجم پرتغالی خواهد بود.

این فصل شایعات زیادی پیرامون درگیری های داخلی در بین بازیکنان رئال مادرید به گوش رسیده است که بیشتر آن مربوط به کاسیاس و رونالدو بوده است. کاسیاس با رد هر گونه شایه اختلاف بین او و کریستیانو رونالدو گفت : هیچ اختلافی در رئال مادرید وجود ندارد. همه بازیکنان رئال مادرید با یکدیگر متحد و همدل می باشند و گمانه‌زنی ها در باره شایعات اختلاف در اردوی ما صحت ندارد.

کاسیاس ادامه داد : رونالدو ، په په و کونترائو بازیکنان پرتغالی رئال اغلب در اردوهای ملی کنار هم می باشند و وقتی به تمرینات رئال برمیگردند می بایست با بقیه بازیکنان قاطی شوند . هیچ مشکلی بین بازیکنان اسپانیایی و پرتغالی رئال مادرید وجود ندارد. اما چون بعضی از بازیکنان بیشتر در اردو های ملی کنار همدیگر می باشند سبب می شود در تیم رئال مادرید نیز بیشتر با یکدیگر باشند.

از آغاز فصل لیگا اسپانیا حرف و حدیث های زیادی پیرامون اختلاف کریستیانو رونالدو و ایکر کاسیاس به گوش رسیده است . بعد از خوشحالی نکردن کاسیاس از گل های رونالدو به منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید این شایعات در چند وقت اخیر شدیدتر شده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.