کاسیاس: سرنوشت رئال در دستان خودش است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

ایکر کاسیاس تأکید نمود که با وجود تساوی ۲ بر ۲ مقابل دورتموند صعود رئال مادرید به مرحله حذفی لیگ قهرمانان هنوز هم در دستان خودش است.

به گزارش تفسیری فارس،قهرمانان اسپانیا در حال حاضر با ۷ امتیاز از ۴ بازی در مکان دوم گروه D ایستاده و ۳ امتیاز بیشتر از آژاکس ۴ امتیازی دارد.

کاسیاس در این باره می‌گوید: هنوز ۲ بازی دیگر باقی مانده و هنوز هم صعود به خودمان بستگی دارد. تنها یک امتیاز کمتر از دورتموند داریم بنابراین هنوز برای صدرنشینی مبارزه می‌کنیم. گروه ما گروه سختی است که تیم‌های بزرگی در آن حاضر می باشند.

وی اضافه نمود: می‌دانستیم اگر این بازی را ببریم گام بزرگی برای صعود به دور بعد برمی‌داریم اما باید مثبت‌اندیش باشیم. توانستیم از بازی که عقب بودیم یک امتیاز به دست آوریم.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا خاطرنشان نمود: دورتموند در هر دو بازی بسیار خوب بود. عجیب است که در آلمان آنها در مکان پنجم قرار دارند و در اروپا به این خوبی بازی می‌کنند.

کاسیاس اظهار داشت: در نیمه اول آنها بهتر از ما کنترل توپ را در دست داشتند و توانستند بیشتر وارد زمین ما شوند. به دنبال گل تساوی در نیمه دوم بودیم و بالاخره توانستیم آن را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم فرصت کمی به دورتموند دادیم و به نظرم تساوی عادلانه بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.