کاشت صد و ۸۲ هزار اصل نهال در غرب پایتخت

۲۶ام بهمن ،

رئیس اداره فضای سبز منطقه ۲۱ خبر داد: بر اساس بخشنامه ی شهرداری مرکز ،‌در این طرح تعداد نهال های درخت مطابق با جمعیت شهری منطقه باید به صد و ۸۲ هزار اصله نهال برسد.

اعلی بیگی در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت:  از ابتدای سال تا پایان دی ماه،  صد هزار اصل نهال درخت در معابر،  مدارس،  پادگان ها و حتی محوطه عمومی منازل کاشته شده است .
وی افزود:  با توجه به پیام های  دریافتی سامانه ۱۳۷  و پیام های مردمی منطقه،  ۱۱ هزار اصل نهال دیگر نیز کاشته شد.
بیگی تاکید کرد:  در مجموع در حال حاضر  آمار درخت های کاشته شده در منطقه ۲۱  به صد و ۱۱ هزار اصل نهال رسیده است که با توجه به پتانسیل  منطقه این آمار به بیش  صد و ۸۲ هزار نهال خواهد رسید.
 وی ادامه داد:  پیش بینی شده است که تا پانزده  اسفند ماه  که روز درخت کاری است، بیش از  پنجاه هزار اصل نهال در میان شهروندان توزیع گردد.
 اعلی بیگی رئیس اداره فضای سبز منطقه ۲۱ خاطر نشان کرد:  شهروندان برای اطلاع از چگونگی  این طرح می توانند با سامانه ۱۳۷  منطقه تماس بگیرند و یا به کلینیک گل و گیاه واقع در بلوار گلها،  انتهای خیابان یکم،‌ پارک دیما به صورت حضوری و یا  با شماره ۴۴۵۶۴۳۷۷  تماس بگیرید.
علا بیگی در پایان  به این نکته  اشاره کرد:امید است که در آینده ای نزدیک شهری پویا،  با طراوات و عاری از  هر گونه آلودگی  هوا باشد و این میراث گرانبها را به طور شایسته به آینده گان تحویل دهیم ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.