کاظمیان: امیدوارم از تعطیلات بهترین استفاده را کنیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیم ملی ایران در دیدار حساس مقابل کره جنوبی آرزوی پیروزی می کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ جواد کاظمیان اظهار داشت: پس از بازی خوبی که در برابر سایپا به نمایش گذاشتیم شاید اگر تعطیلات به خاطر تیم ملی نبود روند رو به رشد خود را راحت تر می توانستیم برای موفقیت طی کنیم.

کاظمیان افزود: به نظرم درحال حاضر موضوع تیم ملی بسیار مهم و حیاتی است. من امیدوارم که تیم ملی کشورمان در بازی برابر کره جنوبی با یک بازی خوب و حمایت هواداران بتواند به امتیاز کامل بازی برسد تا در جدول شرایط بهتری را پیدا کند.

کاظمیان در پاسخ به این سوال که این تعطیلات چه سودی برای پرسپولیس دارد نیز گفت: در بازی با سایپا به مراتب بهتر از قبل بازی کردیم چون هماهنگ تر شده ایم. البته نقایصی فعلا داریم ولی یکی از مشکلات ما مصدومیت چند بازیکن تیم بود. امیدوارم در این تعطیلات با تدابیر کادر فنی بهترین استفاده را ببریم چون متاسفانه در اردوهای قبل با توجه به مصدومیت بازیکنان دچار مشکلاتی شده بودیم.

کاظمیان در پایان یاد آور شد: ما به دنبال این هستیم تا سریعتر از جایگاه خود در انتهای جدول جهشی رو به بالا داشته باشیم. قطعا در تعطیلات بازی های دوستانه نیز در دستور کار خود قرار خواهیم داد و این موضوع می تواند برای ما موثر باشد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.