کافه تریای تالار قشقایی افتتاح شد/مشکلات مجموعه تئاتر شهر به زودی رفع می‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

۱۴ مرداد سالن انتظار تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر با حضور قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و اتابک نادری مدیر مجموعه تئاترشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ممتاز به نقل از هنرآنلاین، ۱۴ مرداد سالن انتظار تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر با حضور قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و اتابک نادری مدیر مجموعه تئاترشهر، ایرج راد، هادی مرزبان، مهدی شفیعی رئیس شورای حمایت از آثار نمایشی و محمدرضا الوند رئیس شورای نظارت و ارزشیابی افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم از تابلوی شهید قشقایی پرده برداری شد و اتابک نادری بیان کرد: امروز روز مهمی برای مجموعه تئاترشهر است از ابتدای ورودم به این مجموعه همواره این مسئله را مد نظر داشتم که تالار قشقایی سالن انتظار مناسبی برای تماشاگران آثار نمایشی ندارد.

وی ادامه داد: افتتاح این مکان حاصل زحمت متوالی حدود ۲۰ نفر از همکاران من است که دست تک تک آنها را می‌فشارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

مدیر مجموعه تئاترشهر عنوان کرد: دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد با همکاری شرکت “پیکرنهاد” برای بازسازی و بهسازی مجموعه طرح‌هایی را دارد که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به نصب ژنراتور دیزل‌های مجموعه، نصب دوربین‌های مداربسته و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

وی دربارهٔ برنامه اجرایی تئاتر شهر در سال ۹۲ تأکید کرد: سال ۹۲ تئاتر شهر طبق نظر رئیس سابق مجموعه و شورای محترم هنری با هنرمندانی که به آن ها تعهد داده شده به کار خود ادامه می دهد. اما برای سال آینده بر اساس برآیند جشنواره بین المللی تئاتر فجر و بر اساس عدالت باید به درستی چیدمان اجرایی نمایش ها انجام شود.

در ادامه مراسم قادر آشنا با اهدای لوح تقدیر به داود کلاهی؛ سرپرست بخش خدمات مجموعه تئاتر شهر از زحمات گروه برای ساخت این مکان تازه تقدیر کرد و گفت: در دیداری که با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم در رابطه با مسائل مربوط به مجموعه تئاترشهر صحبت کردیم و امیدواریم با بودجه‌ای که برای آن قرار داده شده مشکلات رفع شود.

ایرج راد نیز بیان کرد: دل سوزاندن و توجه داشتن حتی به چیزهای کوچک، عشق به خدمت و جوهره می‌خواهد. در ساخت این سالن انتظار، شاید در برخورد اول گفته شود که کار خاصی انجام نشده است اما واقعا اینگونه نیست. انجام دادن کارهای کوچک هم مشکلات خود را دارد.

هادی مرزبان نیز بیان کرد: امیدوارم اتابک نادری هیچوقت به عنوان بازیگر روی صحنه نرود و به کار مدیریت ادامه دهد زیرا از هیچ همه چیز می سازد. امیدوارم روزی برسد که اتابک نادری وزیر فرهنگ و ارشاد شود چون مدیریت هنری دارد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.