کالدرون:‌ اولتیماتومی نگرفته‌ام/ مشکل ما گلزنی است

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی‌های جام حذفی برای ما مهم است و با احترام به تیم صنعت نفت، می‌دانیم که در این بازی موفق می‌شویم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی فردا برای ما مهم است و فینالی است که باید از آن عبور کنیم. جام حذفی برای همه تیم‌ها مهم است و می‌دانیم بردن در جام حذفی چقدر اهمیت دارد. این بازی از سختی‌های خودش برخوردار است و ما باید این مسوولیت را قبول کنیم و بازی را ببریم. با احترام به تیم مقابل که در بازی لیگ برتر برای ما دردسرساز بود،  می‌دانیم که در این بازی موفق می‌شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مقامات باشگاه به شما اولیتماتوم داده‌اند؟ گفت:‌ نه من قوانین فوتبال را می‌شناسم و اولتیماتومی داده نشده است و چیزی نیست که من را نگران کند. مسوولیت من این است که بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. باشگاه هر زمان که تشخصیص دهد می‌تواند تصمیم خودش را بگیرد.

کالدرون در پاسخ به این سوال که با توجه به این که در بازی قبل تماشاگران برانکو را تشویق کردند، آیا توانسته حواشی را مدیریت کند؟ گفت: بازیکنان ما  دوست دارند همیشه برنده باشند و این شکست برای بازیکنان سخت است. من سعی می‌کنم به آنان اعتماد بدهم. باید برای موفقیت باهم متحد باشیم. مشکل ما تاثیرگذاری در گل است و تلاش می‌کنیم این مشکل را حل کنیم.

ادامه دارد…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.