کاله قهرمان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

۰۹اردیبهشت،

ایسنا: تیم والیبال کاله، نماینده ایران در چهاردهمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با کسب هفتمین برد متوالی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

 تیم والیبال کاله که به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده بود، با کسب ۷ پیروزی متوالی در چهاردهمین دوره مسابقه‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، جام طلا را بالای سر برد.

نماینده والیبال ایران فینال چهاردهمین دوره مسابقه‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با اقتدار ۳ بر صفر برد. کاله در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ – ۲۲ ، ۲۵ – ۱۳ و ۲۵ – ۲۱ پیروز شد.

قهرمانی کاله نهمین قهرمانی تیمهای ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا بود.

کاله در بازی فینال مقابل نماینده قدرتمند قطر با ترکیب موسوی، ‌قائمی، غلامی، زرینی، پتکوویچ و عبدالرضا علیزاده کار را آغاز کرد. دوتیم در ست اول رقابت پایاپایی داشتند اما زمانی که شاگردان تتسویا در ست اول سه امتیاز از کاله جلو افتادند، بهروز عطایی دست به تعویض زد و صابر نریمان نژاد و مهدی بازارگرد را به زمین فرستاد و پتکوویچ و علیرضا قرا را خارج کرد.

این تاکتیک جواب داد و کاله به جریان بازی مسلط شد و بسیار راحت ست دوم را نیز به سود خود تمام کرد. سانچز کوبایی مقابل سد دفاع سه نفره موسوی، غلامی و قائمی حرفی برای گفتن نداشت و روند بازی در ست دوم و سوم کاملا یک طرفه به سود کاله پیش رفت.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال میهمان ویژه این بازی بود.

کاله قهرمان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.