کامرون دختر ۸ ساله اش را در میکده جا گذاشت

رسانه های خبری گزارشی را منتشر کرده اند که تعجب خوانندگان را برانگیخته و آن اینکه نخست وزیر انگلیس دختر هشت ساله خود را در یک میکده جا گذاشته است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از  مهر، دفتر “دیوید کامرون” امروز دوشنبه این مطلب را تایید کرد که نخست وزیر انگلیس “نانسی” دختر هشت ساله خود را در یک میخانه جا گذاشته و فراموش کرده که وی را با خود ببرد.

به گفته مقامات دولت انگلیس، این حادثه چندماه قبل و در میخانه ای که توسط دولتمردان مورد استفاده قرار می گیرد و در غرب لندن قرار دارد، رخ داده است.

به نوشته آسوشیتدپرس وقتی که کامرون به همراه خانواده و محافظانش به این مکان رفته اند، نانسی به سرویس بهداشتی این محل رفته و در همان زمان کامرون و همراهانش محل را ترک کرده اند.

بر اساس این گزارش، کامرون و محافظان در یک خودرو بوده و بقیه خانواده نیز در خودروی دیگر از همین رو هر یک فکر می کردند که نانسی در خودروی دیگر است، اما زمانی که خانواده کامرون به منزل رسیدند در کمال تعجب متوجه شدند که دختربچه هشت ساله را گم کرده اند.

در بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس آمده است : کامرون و “سامانتا” (همسر نخست وزیر انگلیس) زمانیکه به منزل رسیدند از اینکه نانسی گم شده پریشان شدند و در تماس با مکان مذکور دریافتند که نانسی در آن محل است.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.