کاندیدای قابل اجماع، پیش شرط مجمع نمایندگان ادوار برای شرکت در انتخابات

۰۵اردیبهشت،

نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پیش شرط مجمع نمایندگان برای شرکت در انتخابات به اجماع رسیدن اصلاح‌طلبان برسر کاندیدای واحد است.

“علی محمد نمازی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی “مجمع نمایندگان ادوار” اظهار داشت: طی دیداری که در چند ماه گذشته با خاتمی داشتیم، بنا شد تا احزاب اصلاح طلب نظرات خود را در ارتباط با انتخابات سال ۹۲ مطرح کنند و به صورت جمع بندی در اختیار وی قرار دهند.  
 
نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار بیان کرد: مجمع نمایندگان در این نظرسنجی شرکت مشروع در انتخابات را مبنی بر داشتن کاندیدای اصلاح طلبی که قابلیت اجماع داشته باشد، مطرح کرد.
 
نمازی اظهار داشت: با توجه به اینکه خاتمی محور فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان را “شورای هماهنگی اصلاحات” عنوان کرد، لذا مجمع‌نمایندگان ادوار نیز تابع نظر اکثریت جبهه اصلاحات است و کاندیدای موردنظر  این جبهه هر چه باشد مورد حمایت ما قرار می‌گیرد.  
 
وی با اشاره به دیدار روز قبل اصلاح طلبان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جلسه دیدار اصلاح‌طلبان با آیت الله هاشمی رفسنجانی را مهم، مثبت و خوب ارزیابی می‌کنم.
 
نمازی خبرها درج شده در مورد اینکه “تا سه روز دیگر تکلیف حضور یک نفر از بین خاتمی و هاشمی برای حضور در انتخابات مشخص می‌شود” را اینگونه داد: تایید نمی‌کنم که تا سه روز دیگر حضور آن‌ها مشخص شود و یا حتی خاتمی و هاشمی بخواهند در عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.  
 
نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار با بیان اینکه شورای هماهنگی اصلاحات از وحدت خوبی برخوردار است، خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی اصلاحات آمادگی لازم برای ورود به مباحث انتخابات را دارد و به دنبال معرفی کاندیدایی است که بر روی آن اجماع حاصل شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.