کاندیدای مورد حمایت “احمدی‌نژاد”، گزینه نهایی “جبهه عدالت” است

۱۶اردیبهشت،

دبیرکل جبهه عدالت گفت: ما در “جبهه عدالت” به این نتیجه رسیده‌ایم که در انتخابات آینده از کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان رد می‌شود و مورد حمایت “محمود احمدی‌نژاد” قرار می‌گیرد، حمایت کنیم.

“مهدی فتحی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ فعالیت‌های انتخاباتی “جبهه عدالت” اظهار داشت: ما در جبهه عدالت به این نتیجه رسیده‌ایم که در انتخابات آینده از کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان رد می‌شود و  مورد حمایت “محمود احمدی‌نژاد” قرار بگیرد، حمایت کنیم.

دبیرکل جبهه عدالت ادامه داد:  ۲۵ کاندیدای مطرح در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را مورد بررسی قرار دادیم و پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که “احمدی‌نژاد” بیشترین تطبیق را با شاخصه عدالت دارد و در انتخابات هم از کاندیدای مورد حمایت وی حمایت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه اگر کاندیدای مورد حمایت رئیس‌جمهور “مشایی” باشد آیا این جبهه از این کاندیدا پشتیبانی می‌کند یا خیر؟، گفت: این مساله فرقی نمی‌کند چرا که ما از کاندیدای مورد حمایت احمدی‌نژاد که توسط شورای نگهبان تایید شود، حمایت می‌کنیم.

دبیرکل جبهه عدالت در پاسخ به اینکه اگر کاندیدای مورد حمایت احمدی‌نژاد توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شود، استراتژی انتخاباتی این جبهه چگونه خواهد شد؟ ادامه داد: در این صورت مجدد کاندیداها را بازبینی می‌کنیم و در آن زمان استراتژی لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی انتقادات برخی گروه‌ها از احمدی‌نژاد مبنی بر فاصله گرفتن گفتمان دولت دهم از دولت نهم را بحثی انحرافی عنوان کرد و اظهار داشت: احمدی‌نژاد در قلب مردم جایی دارد و کسانی که نمی‌توانند این جایگاه خدشه‌دار کنند، چنین حرف‌هایی را می‌زنند.

فتحی‌زاده گفت: احمدی‌نژاد در ولایت‌مداری و پاسداری از خون شهدا یک سر و گردن از تمامی کاندیداها بالاتر است بنابراین طرح اینگونه مباحث به قصد تخریب احمدی‌نژاد مطرح می‌شود.

دبیرکل جبهه عدالت با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی این جبهه در زمان قانونی فعالیت خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در کلیه استان‌ها شورای ۱۰ الی ۲۰ نفره را از معتمدین استانی و صاحب نفوذ در میان مردم تشکیل داده‌ایم که تدوین لیست شوراها را برای استان‌ها دنبال می‌کنند اما برای انتخابات ریاست‌جمهوری مراکز استانی  از تصمیمات مرکز تبعیت خواهند کرد.

وی ضمن تکذیب شایعه همکاری‌اش با ستاد “قالیباف”، خاطر نشان کرد: لیست شوراهای جبهه عدالت متشکل از حامیان احمدی‌نژاد است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.