کاندیدای ۵۰ نفر برای انتخاب ۳۰ عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فراکسیون مذکور عصر امروز جلسه داشت، افزود: در این جلسه برای انتخاب ۳۰ عضو شورای مرکزی ۵۰ نماینده کاندیدا شدند.

فاطمه آلیا امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان مجلس بعدازظهر امروز جلسه داشت، گفت: در این جلسه اساسنامه فراکسیون تصویب و سپس برای انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون هم رای گیری بعمل آمد که شمارش آرا هنوز ادامه دارد.

وی افزود: در این جلسه ۵۰ نماینده برای انتخاب ۳۰ عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان کاندیدا شدند و بعد از مشخص شدن این ۳۰ نفر، در اولین جلسه یک رئیس، ۲ نایب رئیس، یک سخنگو و ۲ دبیر فراکسیون انتخاب می شود.

نماینده تهران با بیان اینکه حدود ۱۱۰ نماینده در این جلسه شرکت کردند، تصریح کرد: برای این نشست از همه نمایندگان مجلس دعوت بعمل آمده است.

آلیا با بیان اینکه اسامی این ۳۰ نفر بعد از شمارش آرا اعلام می شود، تصریح کرد: پیش بینی می شود که غلامعلی حدادعادل ریاست این فراکسیون را بر عهده بگیرد.

اصولگرایان در مجلس نهم ۲ فراکسیون تشکیل دادند. یکی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت که از حامیان علی لاریجانی رئیس مجلس هستند و دیگری فراکسیون اصولگرایان که از حامیان حدادعادل می باشند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.